Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Min datter har fått ny iPhone. Før var det slik at iPhonen min og padden gikk sammen. Så om noen ringte meg, ringte det også på padden. Men nå etter at jeg har fikset telefonen hennes så går den også i synkron og det ønsker jeg selvsagt ikke. Jeg er helt idiot på dette. Noen som har teskje metode her?? Anonymkode: 4c5ce...da4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Glemte å skrive at de tre enhetene har alltid hatt en Apple konto Anonymkode: 4c5ce...da4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Inne på instillinger på telefonen så kan du slå av synkronisering Anonymkode: 9c758...597
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Inne på instillinger på telefonen så kan du slå av synkronisering Anonymkode: 9c758...597 Hvor? Jeg finner det ikke Anonymkode: 4c5ce...da4
Elisun Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Hvor gammel er datteren din. Jenta mi fikk seg iphone i dag. Og når jeg satt opp telefonen hennes så laget jeg en familiegruppe på min icloud. Hun har da sin egen apple-ID men jeg har full kontroll over hennes telefon og med f.eks apper og sånn så kommer det en beskjed til min telefon om jeg vil tillate at hun laster den netflix f.eks. Syns det var veldig greit. 😊👍🏻 Slik at da er det to individuelle kontoer men jeg kan ha kontroll på hennes. Haddenikke likt å ha min epost,apple ID, alle bildene mine osv synket med min datters telefon.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 13 minutter siden, Elisun skrev: Hvor gammel er datteren din. Jenta mi fikk seg iphone i dag. Og når jeg satt opp telefonen hennes så laget jeg en familiegruppe på min icloud. Hun har da sin egen apple-ID men jeg har full kontroll over hennes telefon og med f.eks apper og sånn så kommer det en beskjed til min telefon om jeg vil tillate at hun laster den netflix f.eks. Syns det var veldig greit. 😊👍🏻 Slik at da er det to individuelle kontoer men jeg kan ha kontroll på hennes. Haddenikke likt å ha min epost,apple ID, alle bildene mine osv synket med min datters telefon. Ja det er det som skjer nå. Men hun har jo hatt telefon i to år nå også med samme Apple ID som meg, og da fikk jeg ikke opp alt på hennes telefon hverken bilder eller noe annet. Jeg aner ikke hvordan jeg skall skru det av!! Anonymkode: 4c5ce...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå