Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk du positiv digital forrige måned når du mistet? Er i den situasjonen nå. Skal ta digital imorgen. Men har fått så mange svake så redd jeg mister. 

Anonymkode: 4b3a9...372

Nei, den var negativ. Den ble aldri positiv, men ble bekreftet graviditet på blodprøve. Har du bilder av testene dine da? Håpet er ikke ute før den stygge tanta dukker opp😁

Masse lykke til, og gi oss gjerne svar på hva testen sier😁

Det er godt å vite. Det er jeg som har lagt ut det innlegget er denne positiv. Skal ta digital imorgen. Gruer meg litt siden noen tester er sterke og andre svake men sånn har det vært i 6 dager nå så litt lenge til at det kan være kjemisk. Men uff vil liksom legge meg for å håpe at kvelden går fort men har lagt meg tidlig hver dag i denne tiden. Blir snart sprø. Hahah. Kroppen min er uthvilt for flere år nå 😂 Nei mensen er imorgen og jeg er veldig regelmessig men Absolutt ingen tegn til den stygge tanta. Heller motsatt. men uff ikke greit 

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er godt å vite. Det er jeg som har lagt ut det innlegget er denne positiv. Skal ta digital imorgen. Gruer meg litt siden noen tester er sterke og andre svake men sånn har det vært i 6 dager nå så litt lenge til at det kan være kjemisk. Men uff vil liksom legge meg for å håpe at kvelden går fort men har lagt meg tidlig hver dag i denne tiden. Blir snart sprø. Hahah. Kroppen min er uthvilt for flere år nå 😂 Nei mensen er imorgen og jeg er veldig regelmessig men Absolutt ingen tegn til den stygge tanta. Heller motsatt. men uff ikke greit 

Masse lykke til, krysser fingrene for positivt resultat. Hold oss oppdatert😁

Jeg håper tanta holder seg borte lenge, for oss begge😁

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt digital?

Min ble negativ etter 20 sek. Noe som var veldig raskt. Vet du Hvor mange streker du hadde på den 1-2 digital testen? Fortsatt svak positiv på de andre. Sakte sterkere.hm blir gal. Jeg er veldig regelmessig. Så tanta skulle kommet idag på morgning kl 06.30. Hahah som den Alltid gjør

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min ble negativ etter 20 sek. Noe som var veldig raskt. Vet du Hvor mange streker du hadde på den 1-2 digital testen? Fortsatt svak positiv på de andre. Sakte sterkere.hm blir gal. Jeg er veldig regelmessig. Så tanta skulle kommet idag på morgning kl 06.30. Hahah som den Alltid gjør

Jeg åpnet ikke testen, dessverre. 

Ring fastlegen og bestill time til blodprøve, det er det sikreste.

Takk jeg legger ut innlegg. For sist jeg hadde så var det bare to streker når jeg fikk negativt men da prøvde vi ikke. Trodde jeg hadde blitt gravid når han hoppet av i svingen. Måtte selvfølgelig demontere. Nå fikk jeg negativt før jeg nesten var ferdig å tisse på den. Og det er tre streker. Hmm. Er ikke helt klar til å ta blodprøve. Vil vente litt til😊

Det er null poeng å ta flere blodprøver når man har fått påvist stigning. Heller ingen vits med blodprøver før ikm. Sitter spiren så sitter den. Jammen ikke rart det er lange køer på legekontorene rundt omkring...

Anonymkode: 8f54f...65a

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er null poeng å ta flere blodprøver når man har fått påvist stigning. Heller ingen vits med blodprøver før ikm. Sitter spiren så sitter den. Jammen ikke rart det er lange køer på legekontorene rundt omkring...

Anonymkode: 8f54f...65a

Kunne ikke vært mer enig!

Vitner om meget høy grad av selvsentrert atferd. 

Kjenner at jeg blir litt provosert over folk som tar HCG -test på legekontoret fire dager før ikm...

(Rister på hodet...)

Anonymkode: c0df7...66f

Annonse

Den la seg på 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men cb er mye mer sterk. Her en billig test tatt dagen før. Øverste er tatt 13 juli  nederste 14 juli på kveld. Også hm på morgning også hadde jeg ikke flere tester venter på nye. 

1500104764583-2105356764.jpg

Den tynne er 13 juli og den tykke 14 juli på kveld så tok tester stop 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...