Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 I går hadde jeg satt Pokemon inn i to forskjellige gym. Dragonite ble først kastet ut, men jeg fikk ingen coins. Selv om Dragonite hadde stått der i mer enn et døgn.Senere ble Blissey kastet ut. Her fikk jeg heller ikke coins, selv om Blissey hadde stått der i 7 timer. Kan jeg h mistet coins fordi jeg fanget baller når jeg satt på en buss som kjørte. Kan jeg ha mistet coins fordi Dragonite ble satt inn i gymmen i full fart mens bussen kjørte forbi? Blissey sin gym har jeg kjempet ned, så her gjorde jeg alt riktig. Anonymkode: 9c811...fba
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: I går hadde jeg satt Pokemon inn i to forskjellige gym. Dragonite ble først kastet ut, men jeg fikk ingen coins. Selv om Dragonite hadde stått der i mer enn et døgn.Senere ble Blissey kastet ut. Her fikk jeg heller ikke coins, selv om Blissey hadde stått der i 7 timer. Kan jeg h mistet coins fordi jeg fanget baller når jeg satt på en buss som kjørte. Kan jeg ha mistet coins fordi Dragonite ble satt inn i gymmen i full fart mens bussen kjørte forbi? Blissey sin gym har jeg kjempet ned, så her gjorde jeg alt riktig. Anonymkode: 9c811...fba Før fikk man coins med en gang man satte noen inn på et gym, og så etter 20t var det vel.. nå får man vel bare etter 20t, men det skal komme opp i shopen.. Anonymkode: dd003...0e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Ok. Den siste uken har jeg fått coins når gymmen er kjempet ned. Da får jeg se om det kommer iøpet av dagen. Hi Anonymkode: 9c811...fba
skjotta Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Du skal få coins pr fullførte time, men der er en del feil i systemet for tiden tror jeg... Jeg kan ikke ta del i raid. Jeg kan ta gymmer og alt, men akkurat raid blir jeg kastet ut av.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Du får bare 50 coins pr døgn, uansett om en har 4pokemon i gym. En får bare coins hvis de har stått i så og så lang tid, og blir slått ut. Sist jeg leste får man 1 coins pr 10 min. Kanskje du hadde fått coins for en annen pokemon den dagen du bleslått ut med blissy og dagonite? Anonymkode: b1eaa...379
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Betyr det at jeg kun får 50 coins i døgnet? Selv om jeg har ookemon i flere gyms? Anonymkode: 9c811...fba
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Jeg fikk ingen andre coins i går, det er noen dager siden sist. Anonymkode: 9c811...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå