Gå til innhold

Er det noen som kjenner til og har prøvd produktene til Nu Skin?

Anbefalte innlegg

https://www.nuskin.com/content/nuskin/no_NO/products/nuskin/body_care/moisturizers.html

Jeg prøvde så vidt body butteret, og synes den var god. Men den var litt dyr. Har du prøvd noen av produktene, fornøyd/ikke fornøyd?

Anonymkode: 8a585...67f

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Liker ikke pyramidesalgkonseptet og liker ikke de uvitenskapelige påstandene, så ikke noe for meg.

Anonymkode: fa84a...53e

Er det pyramide? Det hadde ikke jeg fått med meg, tenkte ikke på at det kunne være det når jeg kan kjøpe det på nett. Hva slags påstander kommer de med? Jeg kjenner ikke til dette firmaet i det hele tatt, hadde ikke hørt om det før her om dagen

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det pyramide? Det hadde ikke jeg fått med meg, tenkte ikke på at det kunne være det når jeg kan kjøpe det på nett. Hva slags påstander kommer de med? Jeg kjenner ikke til dette firmaet i det hele tatt, hadde ikke hørt om det før her om dagen

Du kan også bestille de på nett rett fra firmaet. Det er ikke pyramide men mlm. Og nei jeg er ikke forhandler! Elsker alloc serien deres beste jeg har prøvd. Men synes også det er dyrt. Hadde ikke kjøpt vanlig fuktighets krem til kroppen det er bare bortkastede penger. Men til ansiktshuden hadde jeg absolutt anbefalt alloc!

Anonymkode: a602e...75d

Multilevel marketing (MLM) er det engelske navnet på pyramidesalg.

Jeg har en perifer bekjent som selger Nu Skin via egen FB-profil og hun legger ut sitater fra firmaet om helt udokumenterbare, uvitenskapelige virkninger. Skal se om jeg finner noen eksempler. 

"Denne etnobotaniske kremen ..."

"... because of great nutritional supplements such as LifePak+, containing Pantothenic acid which contributes to normal mental performance."

"... the iodine acts as the free radicals like pollution, smoke, dust and dirt, oxidation, etc."

"Dyprens leirmaske med 50 mineraler ..."

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Multilevel marketing (MLM) er det engelske navnet på pyramidesalg.

Jeg har en perifer bekjent som selger Nu Skin via egen FB-profil og hun legger ut sitater fra firmaet om helt udokumenterbare, uvitenskapelige virkninger. Skal se om jeg finner noen eksempler. 

Det er ikke sant! Mlm er ikke pyramidesalg det er ulovlig. 

1 time siden, vimsa3 skrev:

Det er ikke sant! Mlm er ikke pyramidesalg det er ulovlig. 

Fra Wikipedia:

"Multi-level marketing (MLM) er en kontroversiell forretningsmodell basert på et nettverk av medlemmer og salg av produkter hvorfra inntektene fordeles i nettverket.

Mye av kritikken mot MLM er at nettverksstrukturen ofte ligner en hierarkisk pyramide, og at forretningsmodellen derfor har mye til felles med pyramidespill, samt at inntektene fra salg av produkter eller andre tjenester ikke er store nok til å betjene hele nettverket. I de fleste MLM-selskaper ligger potensialet for å tjene penger i å verve nye selgere under seg snarere enn å selge produkter til kunder.

Grunnet forbud mot pyramidespill og Ponzi-svindel har MLM i stor grad blitt brukt som skalkeskjul for pyramidelignende virksomhet. Kollapsede pyramidespill har ofte blitt relansert som nye MLM-selskaper der det kun er gjort mindre justeringer i selskapsstruktur for å omgå lovverket.

I de aller fleste MLM-selskaper bærer produktene preg av å være overprisede i forhold til reell markedsverdi.[3] Dette vil gjøre det svært vanskelig å selge til forbrukere, og distributøren kan derfor bli mer opptatt av å verve nye konsulenter under seg fordi dette er enklere og mer innbringende enn å selge selve produktet. I slike tilfeller må man normalt kjøpe produktene selv for å få rett til å videreselge disse, enten som en engangs investering eller som et periodevist minimum produktkjøp. Ved at produktkjøpene er en betingelse for å kunne tjene penger på konseptet vil selskapet ikke ha problemer med å få omsetning på sine produkter, men så lenge disse er kraftig overpriset vil omsetningen i hovedsak skje internt mellom moderselskap og konsulentene.

I forhold til hvor mange som prøver er det svært få personer som klarer å skape en inntekt ut av MLM, og det er fort gjort å ende opp med betydelige tap i stedet."

https://no.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fra Wikipedia:

"Multi-level marketing (MLM) er en kontroversiell forretningsmodell basert på et nettverk av medlemmer og salg av produkter hvorfra inntektene fordeles i nettverket.

Mye av kritikken mot MLM er at nettverksstrukturen ofte ligner en hierarkisk pyramide, og at forretningsmodellen derfor har mye til felles med pyramidespill, samt at inntektene fra salg av produkter eller andre tjenester ikke er store nok til å betjene hele nettverket. I de fleste MLM-selskaper ligger potensialet for å tjene penger i å verve nye selgere under seg snarere enn å selge produkter til kunder.

Grunnet forbud mot pyramidespill og Ponzi-svindel har MLM i stor grad blitt brukt som skalkeskjul for pyramidelignende virksomhet. Kollapsede pyramidespill har ofte blitt relansert som nye MLM-selskaper der det kun er gjort mindre justeringer i selskapsstruktur for å omgå lovverket.

I de aller fleste MLM-selskaper bærer produktene preg av å være overprisede i forhold til reell markedsverdi.[3] Dette vil gjøre det svært vanskelig å selge til forbrukere, og distributøren kan derfor bli mer opptatt av å verve nye konsulenter under seg fordi dette er enklere og mer innbringende enn å selge selve produktet. I slike tilfeller må man normalt kjøpe produktene selv for å få rett til å videreselge disse, enten som en engangs investering eller som et periodevist minimum produktkjøp. Ved at produktkjøpene er en betingelse for å kunne tjene penger på konseptet vil selskapet ikke ha problemer med å få omsetning på sine produkter, men så lenge disse er kraftig overpriset vil omsetningen i hovedsak skje internt mellom moderselskap og konsulentene.

I forhold til hvor mange som prøver er det svært få personer som klarer å skape en inntekt ut av MLM, og det er fort gjort å ende opp med betydelige tap i stedet."

https://no.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

Men dette stemmer ikke med virkeligheten! Det finnes utallige mlm selskaper som selger gode produkter og ikke minst i ikke produkter du ellers ikke for kjøpt. I tillegg så er pyramide spill ment slik at toppen blir rik de under for mindre og mindre. Men det bryter som etter hvert slik vi har sett mange tilfeller av,hvor det selges ett luftslott. Slik er det jo absolutt ikke med de fleste mlm selskaper

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dette stemmer ikke med virkeligheten! Det finnes utallige mlm selskaper som selger gode produkter og ikke minst i ikke produkter du ellers ikke for kjøpt. I tillegg så er pyramide spill ment slik at toppen blir rik de under for mindre og mindre. Men det bryter som etter hvert slik vi har sett mange tilfeller av,hvor det selges ett luftslott. Slik er det jo absolutt ikke med de fleste mlm selskaper

Jo, det er det absolutt. Min bekjent som driver med NuSkin legger jevnlig ut innlegg hvor andre skryter av at de f.eks. har nådd "Elite" level eller liknende. Da tjener man mye mer, fordi man har klart å rekruttere f.eks. fem lag under seg. En annen venninne driver med Mary Kay neglegreier, og hun rekrutterer også "lag" under seg. Jo flere hun har under seg, jo mer tjener hun, for alle må betale noen prosenter oppover. Så de på toppen blir mye rikere enn de under, ja. Du har kanskje kjøpt Tupperware av en på første nivå, da merker du ikke noe til dette. Men en NuSkin-selger på Elite-nivå tjener utrolig godt, fordi hun har så mange under seg.

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd, men ble ikke overbevist. Har fått øynene opp for koreansk hudpleie, etter det er det ingen vei tilbake😄 Aldri hatt så fin hud noen gang😄

Anonymkode: f770f...2c5

Hva er det? Del del del😜

Anonymkode: 07ea7...644

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det? Del del del😜

Korea ligger mange år foran Norge og andre land når det gjelder forskning på hudpleie, de får også midler fra staten for å utvikle produkter. Koreanske damer har jo kjempefin hud! Jeg reagerer på veldig mye, men koreanske produkter er veldig rene og ute farlige tilsetningsstoffer. I USA er det jo veldig populært med k-beauty😄

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Korea ligger mange år foran Norge og andre land når det gjelder forskning på hudpleie, de får også midler fra staten for å utvikle produkter. Koreanske damer har jo kjempefin hud! Jeg reagerer på veldig mye, men koreanske produkter er veldig rene og ute farlige tilsetningsstoffer. I USA er det jo veldig populært med k-beauty😄

Hvor kjøper du koreansk hudpleie?

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Link til produkter?😊

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Link til produkter?😊

Handlet mye av denne serien

https://www.coverbrands.no/merker/klairs

og disse har også mye bra😄

https://www.skinbloom.no/

Jeg bruker dobbeltrens (oljerens først for å fjerne solkrem/sminke osv) så skumrens. Toner etter det, og serum. Noen ganger fuktighetskrem. Toner (fra første linken) er min favoritt. Bruker ansiktsskrubb 1-2 ganger i uken. Holdt på i 4-5 mnd og ser stor forskjell! Var alltid blank i ansiktet før, men tørr rundt nesa. Bruker også bb krem😊

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker dobbeltrens (oljerens først for å fjerne solkrem/sminke osv) så skumrens. Toner etter det, og serum. Noen ganger fuktighetskrem. Toner (fra første linken) er min favoritt. Bruker ansiktsskrubb 1-2 ganger i uken. Holdt på i 4-5 mnd og ser stor forskjell! Var alltid blank i ansiktet før, men tørr rundt nesa. Bruker også bb krem😊

Ok huden min er helt forferdelig nå. Er full av kviser oljete men tørr hud. Ble slik etter fødselen. Huden min bare flasser av og er helt merkelig. Er nok hormoner men noe burde bli gjort kjenner jeg.

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virker litt kreepy med krem av snegleslim da ;)

men er koreansk hudpleie så fantastisk som de vil ha det til? 😀

Anonymkode: df9f9...3af

Ja, så fantastisk er det!!😄

Nå har jeg ikke prøvd noe med snegle (ennå😅), så det vet jeg ikke. Kjøpt mest fra første linken, den serien har også flere utsalgssteder og ganske hypet opp feks på Instagram (og fri frakt som er litt greit hvis man bare skal ha en liten krem..)

Prøvd sånne ansiktsmasker med tang, og det var ikke ekkelt😄 

Takk for info! Må kanskje prøve noe der. Hva er best å starte med? Alt du nevner på en gang? :)

oljerens, skumrens, toner og serum?

litt skeptisk til å kjøpe mye om gangen siden jeg alltid har så mye annetstående som ikke har blitt brukt :( 

Anonymkode: df9f9...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...