Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Som ikke inneholder bading. Har en dag til med bil til rådighet og har lyst å gjøre noe gøy Anonymkode: 647d9...947
smurfis Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Det kommer jo an på hva dere synes er gøy da...og hvor dere bor?! Jeg synes en tur til gamlebyen er et "must". Eller minst noen gamle ruiner. Sommerfugldalen er fantastisk...men jeg vet ikke helt hvordan sommerfuglsesongen er nå ;-) Hva med å ta båten over til Tyrkia?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 5 minutter siden, smurfis skrev: Det kommer jo an på hva dere synes er gøy da...og hvor dere bor?! Jeg synes en tur til gamlebyen er et "must". Eller minst noen gamle ruiner. Sommerfugldalen er fantastisk...men jeg vet ikke helt hvordan sommerfuglsesongen er nå ;-) Hva med å ta båten over til Tyrkia? Gamlebyen har vi vært i alt. Utrolig fint! Sommerfugldalen hadde jeg på lista, da jeg selv var der da jeg var 6 og husker det som maaaagisk! Men leser anmeldelser nå og ser at det ikke er så bra? Vi er åpen for alt og kan kjøre dit vi trenger, så det spiller ikke noe rolle hvor tipsene er Anonymkode: 647d9...947
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Epta piges. Kanskje ikke kjempespennende, men man kan vasse gjennom en lang smal tunnel, sist jeg var der hadde de påfugler, og det er svalt og nydelig. Tempelriddermuseet i gamlebyen er fint, akvariet er ok. Ellers så er det fint å bare kjøre litt opp i høyden og se seg litt rundt. Rhodos er så mye mer enn gamlebyen og strender. Anonymkode: b4cf7...31b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Epta piges. Kanskje ikke kjempespennende, men man kan vasse gjennom en lang smal tunnel, sist jeg var der hadde de påfugler, og det er svalt og nydelig. Tempelriddermuseet i gamlebyen er fint, akvariet er ok. Ellers så er det fint å bare kjøre litt opp i høyden og se seg litt rundt. Rhodos er så mye mer enn gamlebyen og strender. Anonymkode: b4cf7...31b Takk for tips! Anonymkode: 647d9...947
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Enig i Lindos. Stoppe på en strand langs veien. (Tsambika standen er fin, finnes noen koselige tavernaer på veien ned dit, der får du sitte i Hagen i skyggen under trærne) Shoppe på Jumbo (masse billig dill, typ leker, sommerklær, klistremerker, tegnesaker/skolesaker, sminke ol). Anonymkode: 9e940...1b5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Lindos var nydelig!🌞 men vi må gjøre noe annet enn å bade :-) kanskje sjekke ut noen hyggelige tavernaer ja 😄 Anonymkode: 647d9...947
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 stakkars små, er drit varmt der nå Anonymkode: daf5c...da2
tante grusom master of law Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: stakkars små, er drit varmt der nå Anonymkode: daf5c...da2 Ja, alle som bor med barn i "Syden" burde bli tvangsflyttet til Norge. Barneplageri på høyt nivå. Eller?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #11 Skrevet 8. juli 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: stakkars små, er drit varmt der nå Anonymkode: daf5c...da2 Nei. Det er ikke drit varmt her nå. Det er varmt ja, men ikke drit varmt. Anonymkode: 647d9...947
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #12 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Det er ikke drit varmt her nå. Det er varmt ja, men ikke drit varmt. Anonymkode: 647d9...947 jo faktisk var der for 2 år siden i juli før jeg selv ble mor og da var 35-40 dager hver dag... Anonymkode: daf5c...da2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #13 Skrevet 8. juli 2017 Ville badet på Tsambikastranden på formiddagen, dratt til Efta Piges i siestaen (skyggefullt og svalt) of avsluttet med Lindos på ettermiddagen. Mount Tsambika kan dere også få med dere. Anonymkode: 2578f...a0c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #14 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: jo faktisk var der for 2 år siden i juli før jeg selv ble mor og da var 35-40 dager hver dag... Anonymkode: daf5c...da2 Herregud, jeg glemmer jo helt at Rhodos har forhåndsbestemt temperatur og at det aldri endres! Du er ikke her nå, det er vi. Men hadde jeg ønsket tips om temperatur så hadde jeg spurt om det 🌞 Anonymkode: 647d9...947
Tvillingmamma2020 Skrevet 8. juli 2017 #15 Skrevet 8. juli 2017 (endret) 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ville badet på Tsambikastranden på formiddagen, dratt til Efta Piges i siestaen (skyggefullt og svalt) of avsluttet med Lindos på ettermiddagen. Mount Tsambika kan dere også få med dere. Anonymkode: 2578f...a0c Kan ikke bade i morgen. Men Efta Piges kan prøves 🌞 Også Tsambika, om det ikke innebærer bading Hi- og nå skjønte jeg hvorfor jeg var anonym på de andre, men ikke fikk varsel. Huka av feil knapp 😂 Endret 8. juli 2017 av Hottendott
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #16 Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Herregud, jeg glemmer jo helt at Rhodos har forhåndsbestemt temperatur og at det aldri endres! Du er ikke her nå, det er vi. Men hadde jeg ønsket tips om temperatur så hadde jeg spurt om det 🌞 Anonymkode: 647d9...947 uansett barn har det bedre hjemme, foreldrene behov og dra til syden Anonymkode: daf5c...da2
Tvillingmamma2020 Skrevet 8. juli 2017 #17 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: uansett barn har det bedre hjemme, foreldrene behov og dra til syden Anonymkode: daf5c...da2 Ja men det har du all rett til å mene Vi koser oss, små og store🌞 Fortsatt god sommer til deg og!
tante grusom master of law Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: uansett barn har det bedre hjemme, foreldrene behov og dra til syden Anonymkode: daf5c...da2 Det der stemmer ikke. For noe fjas. Alle barn jeg kjenner koser seg glugg i søreuropa. Mine barn gleder seg hele våren til vi skal dra.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #19 Skrevet 8. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: uansett barn har det bedre hjemme, foreldrene behov og dra til syden Anonymkode: daf5c...da2 Jeg forstår ikke hvorfor du skriver dette i alle trådene som omhandler Syden eller varmere strøk. Er jo nesten spam! Hva er motivasjonen din? Har du ikke råd fordi du er alenemor og er misunnelig eller er det fordi du har lyst på en diskusjon? Anonymkode: ed217...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå