Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har vist oddsen litt imot oss når det gjelder dette 🙈 Men vi må bare våge å prøve igjen- jeg er ikke klar for å gi opp drømmen om barn nr 3. Etter 1 Sa i uke 6 og 2 påfølgende MA i uke 7-8 fikk vi vesla vår som nå fyller 7 straks på fjerde forsøk! Så satt lillebror på første forsøk og kom til verden 2år senere!  Når vi nå fikk positiv test var vi overlykkelige og tenkte at dette må gå bra- men Neida. På tidlig UL i uke 9+2 fikk jeg påvist tom fostersekk, såkalt blighted ovum 🙈 Så da var det rett opp på sykehuset der de bekreftet diagnosen og ga meg en herlig cocktail med tabletter 🙈 Blør på 5 dagen nå,og håper kroppen rydder fint opp av seg selv 🙌🏻  Har lest alt jeg kan komme over og finner ulike meninger om når man kan/bør forsøke igjen! Mange sier man skal vente en normal syklus, mens andre sier det bare er å kjøre på når blødningene har stoppet (Ca 14dager). Litt usikker på hva vi velger å gjøre......... jeg er jo litt utålmodig av meg, og føler vi allerede har sløst bort 9uker 🙈 En ting er sikkert- klarer vi å få et barn nr 3 så stopper vi der, for dette orker jeg ikke å gå igjennom igjen 🙈

Fortsetter under...

Huff, jeg gikk gjennom en bo/ma i vinter, og det er ikke noe gøy. Kan ikke forestille meg hvordan det er å oppleve slikt flere ganger 😔 Håper det funker for dere fort! Lykke til! Og velkommen 😊

Anonymkode: e88a3...655

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...