Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Vi var i Bulgaria for 8 år siden og har alltid sagt aldri mer pga lite serviceinnstilte folk med svært manglende engelskkunnskaper, dårlig mat (frokosten vi hadde betalt for var uspiselig etter å ha stått i stekende sol i timesvis og alle hadde magesjau iløpet av uken) og generelt litt ubehagelig opplevelse av landet. Men strendene og vannet var fantastisk og temperaturen som en fin norsk sommerdag, så noe positivt var det. Nå har lysten på en tur til varmere strøk meldt seg igjen, og Bulgaria er både ledig og billig så vi lurte litt på å ta sjansen igjen. Men så er jeg inne og leser anmeldelsene på et firestjerners hotell fra Apollo og ser at mye av tilbakemeldingene fra gjestene går på det samme som vi reagerte på den gang, altså uhøflige og uforståelige personale og dårlig mat. Noen som har andre opplevelser i Bulgaria, eller er det bare å finne en annen tur? Anonymkode: 4b194...469
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Vi var i Bulgaria i fjor og var superfornøyd. Men pengene vi sparte ved å dra til et billig land la vi heller i hotellet, slik at vi bodde på et fem stjerners hotell. Gjorde bra research på forhånd angående hotell, det tror jeg er alfa og omega. Ingen sure folk, knallbra mat. Fantastiske strender like ved. Anonymkode: 757d6...240
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi var i Bulgaria i fjor og var superfornøyd. Men pengene vi sparte ved å dra til et billig land la vi heller i hotellet, slik at vi bodde på et fem stjerners hotell. Gjorde bra research på forhånd angående hotell, det tror jeg er alfa og omega. Ingen sure folk, knallbra mat. Fantastiske strender like ved. Anonymkode: 757d6...240 Vil du dele hvilket hotell det var? Hi Anonymkode: 4b194...469
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Vi bodde på White Lagoon nær Balchik, som tidligere har hatt problemer med matforgiftning (før de ble et Vinghotell tror jeg), men vi opplevde ikke noe slikt. Maten var standard Ving all inclusive, ganske likt som vi fikk på Alcudia for noen år siden, nytt tema hver kveld, helt kurant. De har barne/teen-club, men vi brukte ikke annet enn Lollo og Bernie show på ettermiddagen, fikk inntrykk av at aktivitetsleder var veldig flinke. Det er også hoppeslott etc. mot betaling. Fine basseng med sklier pluss strand. Servicen var helt grei, ikke dårlig og ikke fantastisk. Rommet var fint og rent (hadde ettroms leilighet med havutsikt). Ulempen var at det var litt langt til alt annet enn strand (vi tok taxi til Balchik og Varna, det går også buss, men taxi er nesten samme pris for 4 pers.) og at den andre restauranten virkelig var crappy, så det eneste alternativet for mat var buffeten + et minimarked (kjøkkenkrok på rommet). Skal vi tilbake tror jeg det blir et vanlig hotell nært vannparken i Albena, vi var der én dag og hadde det kjempegøy (har to jenter på seks og ti år). Vi opplevde turen litt som å reise med Ryan Air; billig i utgangspunktet, men det baller fort på seg. F.eks. forhåndsbestilte jeg en"utflukt" til badeparken som viste seg kun å være inngangsbillettene (som jeg fint kunne kjøpt selv billigere), vi måtte komme oss dit selv, de tok et heftig påslag på billettprisen. De oppga heller ikke på forhånd mulighet for shoppingtur til Varna avreisedagen (vi hadde veldig sent fly), og man fikk ikke fratrekk for allerede betalt transfer. Vi valgte heller å ta taxi og shoppe på egenhånd, samme pris. Maten på flyet er kjip, spis heller på forhånd, ikke så lang flytur. Vi likte Bulgaria veldig godt, men blir nok ikke Ving neste gang (selv om innsjekk på hotellet nesten er verdt prisen, så lettvint 😄). Ser de har et anlegg i Golden Sands, det tror jeg er veldig bra, det er vel Sunwing, dette var Family Garden. Anonymkode: 5d878...320
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Jeg er forresten ikke samme anonym som lenger opp, vi var der i sommer 😄). Anonymkode: 5d878...320
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil du dele hvilket hotell det var? Hi Anonymkode: 4b194...469 Tiara Beach Anonymkode: 757d6...240
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Var der for få år siden. Total nedtur. Anonymkode: 069d3...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå