Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Andre som skal ha forsøk i september? Vi skal muligens ha fryseforsøk da😄lager en tråd her hvor vi kan følge hverandre. Velger å være anonym litt til, til vi er sikker på at det blir september😃 Anonymkode: bb3c5...c1f
sunfly Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Blir nok september på oss også. Da ferskforsøk med kort protokoll.
nysjerrigpetra Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Vi har blitt forespeilet første forsøk i september. Ikke fått datoer eller noe enda. Gru gleder meg veldig
nysjerrigpetra Skrevet 6. august 2017 #4 Skrevet 6. august 2017 Oppstart med nesespray den 27/8! Deilig å endelig ha fått dato
Løvetann81 Skrevet 6. august 2017 #5 Skrevet 6. august 2017 Hei! Jeg hører også til her,med forventet uttak i starten av September. Dette er vårt første søskenforsøk privat etter to mislykkede ferskforsøk offentlig+ to frys. Har ei jente som kom til på femte forsøk, og veien på søsken ble dessverre like lang... Håper September er måneden for oss alle🤞🏼😊
Anonym bruker Skrevet 7. august 2017 #6 Skrevet 7. august 2017 Trådstarter Her! Da har vi snakket med klinikken og satser på innsett av eskimo i midten av september, starter på primolut så jeg får en ordentlig blødning før oppstart. Har ikke så store forventninger, ettersom jeg som regel aborterer, men har jo bært frem 2 friske barn så et lite håp er det vel lov å ha. Har vært av og på her inne i 11 år😥😥trodde egentlig vi var ferdige, men klarer ikke å la de siste eskimoene bli destruert, så vi gir det et forsøk😃 Anonymkode: bb3c5...c1f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #7 Skrevet 8. august 2017 Sannsynlig innsett i månedsskifte august/september, kan jeg få være med fordet? 😜🙈💕 Anonymkode: 89f18...cc6
Hope81 Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 Melder meg inn:-) Blir fryseforsøk nå, etter å ha mistet i MA. Fikk vite det når jeg var 13 uker på vei, så går det denne gangen så skal jeg ha oftere UL😊 Skal starte på progynova ved 1dag mens. Blir nok i slutten av august😊
Siljevanilje34 Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 Hei! Slenger meg også på her, da det (forhåpentligvis) blir fryseforsøk i september ☺️ 5 egg ligger nå og videreutvikles til blastocyster som (hvis alt går bra) skal fryses ned på mandag og innsett av det beste i neste syklus: september 🙏🏻 Veldig spent på om alle fem utvikler seg til blastocyster, eller om noen faller fra i helgen, noen som har erfaring? God helg 🦋
Sofapute Skrevet 17. august 2017 #10 Skrevet 17. august 2017 (endret) Heisann! Da er jeg tilbake igjen Det negative forsøket i juni var som et hardt slag i trynet, og valgte å holde meg borte herfra, fokusere på ferie og familie. Oppstart Progynova i helgen ca. Så på Crione istedenfor Lutinus (maste meg til det;)) Lykke til alle sammen!! Endret 17. august 2017 av Sofapute
Sabelfisk Skrevet 17. august 2017 #11 Skrevet 17. august 2017 Hi her, skriver med nick nå. Begynner på primolut til søndag, satser på mensen ca 1. September og progynova start da, innsett ca 14.😃
Sofapute Skrevet 17. august 2017 #12 Skrevet 17. august 2017 Jeg skal ha første fryseforsøk nå. Lurer på om jeg kan be dem dyrke til blasto, eller hva er vanlig? Føler det er større sjanse for å lykkes da.
Pobie Skrevet 18. august 2017 #13 Skrevet 18. august 2017 Har fått time privat i september, men vet ikke om første forsøk blir i september eller oktober. Melder meg inn her likevel Brukte alle embryoene våre forrige gang, så nå blir det nytt uttak. Førstemann er nå 13 mnd.
Pobie Skrevet 18. august 2017 #14 Skrevet 18. august 2017 13 timer siden, Sofapute skrev: Jeg skal ha første fryseforsøk nå. Lurer på om jeg kan be dem dyrke til blasto, eller hva er vanlig? Føler det er større sjanse for å lykkes da. Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #15 Skrevet 18. august 2017 3 timer siden, Pobie skrev: Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre. Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? Anonymkode: bb3c5...c1f
Pobie Skrevet 18. august 2017 #16 Skrevet 18. august 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? Anonymkode: bb3c5...c1f Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet.
Sofapute Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 På 18.8.2017 den 13.29, Pobie skrev: Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet. Ble du gravid ved noen av forsøka?
Pobie Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 8 timer siden, Sofapute skrev: Ble du gravid ved noen av forsøka? Ja, ble gravid på 3. fryseforsøk med en blastocyst.
mei3 Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 Hei. Jeg blir med her. Jeg skal ha innsett i månedsskiftet august/ september. Jeg går på sprøyter nå, og skal på kontroll på fredag. Første gang jeg bruker suprecur og menopur, så veldig spent på hvordan det ligger an :-)
Sofapute Skrevet 26. august 2017 #20 Skrevet 26. august 2017 Hvordan går det med dere?? Jeg er på dag 6 med Progynova, og liker ikke bivirkningene 😱 Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?
mei3 Skrevet 27. august 2017 #21 Skrevet 27. august 2017 Sofapute: håper ikke bivirkningene blir for ille. Jeg skal selv sette el-sprøyta i dag, med uttak på tirsdag :-)
Løvetann81 Skrevet 27. august 2017 #22 Skrevet 27. august 2017 6 timer siden, Sofapute skrev: Hvordan går det med dere?? Jeg er på dag 6 med Progynova, og liker ikke bivirkningene 😱 Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her? Hei! Om tykkelsen er bra på Torsdag, er du klar for innsett. ( etter to dager med progesteron) Har erfart at klinikken gjerne setter opp time etter hva som passer de best. Har vært igjennom fire fryseforsøk,og hatt innsett mellom dag 14-18. Lykke til😊
nysjerrigpetra Skrevet 27. august 2017 #23 Skrevet 27. august 2017 Spennende, dere er mye lenger frem i løypa enn meg :-) Jeg har "sniffa" første dose med synarela i dag! Lykke til ;-)
Sofapute Skrevet 27. august 2017 #24 Skrevet 27. august 2017 16 timer siden, mei3 skrev: Sofapute: håper ikke bivirkningene blir for ille. Jeg skal selv sette el-sprøyta i dag, med uttak på tirsdag :-) Så spennende!! første forsøk?
Sofapute Skrevet 27. august 2017 #25 Skrevet 27. august 2017 6 timer siden, nysjerrigpetra skrev: Spennende, dere er mye lenger frem i løypa enn meg :-) Jeg har "sniffa" første dose med synarela i dag! Lykke til ;-) Hehe 😀 synes Synarela gjekk veldig bra. Var utrolig surrete og overtrøtt, lo mye 😁 lykke til ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå