Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg hører også til her,med forventet uttak i starten av September.

Dette er vårt første søskenforsøk privat etter to mislykkede ferskforsøk offentlig+ to frys.

Har ei jente som kom til på femte forsøk, og veien på søsken ble dessverre like lang...

Håper September er måneden for oss alle🤞🏼😊

Trådstarter Her! Da har vi snakket med klinikken og satser på innsett av eskimo i midten av september, starter på primolut så jeg får en ordentlig blødning før oppstart. Har ikke så store forventninger, ettersom jeg som regel aborterer, men har jo bært frem 2 friske barn så et lite håp er det vel lov å ha. Har vært av og på her inne i 11 år😥😥trodde egentlig vi var ferdige, men klarer ikke å la de siste eskimoene bli destruert, så vi gir det et forsøk😃 

Anonymkode: bb3c5...c1f

Annonse

Hei! Slenger meg også på her, da det (forhåpentligvis) blir fryseforsøk i september ☺️ 

5 egg ligger nå og videreutvikles til blastocyster som (hvis alt går bra) skal fryses ned på mandag og innsett av det beste i neste syklus: september 🙏🏻 Veldig spent på om alle fem utvikler seg til blastocyster, eller om noen faller fra i helgen, noen som har erfaring? 

God helg 🦋

Heisann! 

Da er jeg tilbake igjen :)

Det negative forsøket i juni var som et hardt slag i trynet, og valgte å holde meg borte herfra, fokusere på ferie og familie.  

Oppstart Progynova i helgen ca. Så på Crione istedenfor Lutinus (maste meg til det;)) 

Lykke til alle sammen!! 

Endret av Sofapute

Annonse

13 timer siden, Sofapute skrev:

Jeg skal ha første fryseforsøk nå. Lurer på om jeg kan be dem dyrke til blasto, eller hva er vanlig? Føler det er større sjanse for å lykkes da.

Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre.

3 timer siden, Pobie skrev:

Vi dyrket alle embryoene til blastocyster forrige gang pga legen sa at mange embryoer ikke vil utvikle seg videre fra de er 2-3 dager gamle, og ved å dyrke dem lenger slipper man bortkastede forsøk hvor man setter inn et 3 dager gammelt embryo som ser bra ut den dagen, men ikke kommer til å utvikle seg videre.

Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? 

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men må ikke det gjøres ved uttak? Ikke etter opptining? 

Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet.

På 18.8.2017 den 13.29, Pobie skrev:

Ikke nødvendigvis. Vi dyrket til 3 dager til å begynne med, deretter ble de opptint og vi brukte ett og dyrket resten videre til 5 dager og fryste dem igjen. Vet ikke om dette er en mulighet overalt da, dette var i utlandet.

Ble du gravid ved noen av forsøka? :)

Hvordan går det med dere?? 

Jeg er på dag 6 med Progynova,  og liker ikke bivirkningene 😱 

Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?

6 timer siden, Sofapute skrev:

Hvordan går det med dere?? 

Jeg er på dag 6 med Progynova,  og liker ikke bivirkningene 😱 

Skal inn å sjekke tykkelsen på hinna på torsdag. Lurer på når det er vanlig med innsett i styrt syklus med fryseforsøk..noen som har erfaring her?

Hei! 

Om tykkelsen er bra på Torsdag, er du klar for innsett. ( etter to dager med progesteron)

Har erfart at klinikken gjerne setter opp time etter hva som passer de best.

Har vært igjennom fire fryseforsøk,og hatt innsett mellom dag 14-18.

Lykke til😊

6 timer siden, nysjerrigpetra skrev:

Spennende, dere er mye lenger frem i løypa enn meg :-) Jeg har "sniffa" første dose med synarela i dag! 

Lykke til ;-)

Hehe 😀 synes Synarela gjekk veldig bra. Var utrolig surrete og overtrøtt,  lo mye 😁 lykke til ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...