Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg skulle gjerne ha funnet et vaskemiddel som var kjempeeffektivt slik at jeg slapp å gni så mye, OG der det ikke står på emballasjen at det kan skade fugene mellom flisene. Jif baderom spray er ganske effektiv, men der står det altså at det kan skade fugene. Har ikke lyst til å fuge på nytt med det første... Har dere noen andre gode tips til effektive vaskemidler for dusjen som ikke skader fuger? Er kalk og såperester i nederste del av dusjen som er det gjenstridige... Anonymkode: d57d2...3f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 På dusjveggene bruker jeg sitron. Deler en sitron i to og gnir på og lar virke en stund. Gnir så over med en svamp, skyller av og tørker over med en microfiberklut. Syns det er overraskende effektivt, men kommer nok an på hvor mye belegg der er er også På flisene bruker jeg Plumbo bad og dusjrens. Anonymkode: 47573...c5f
It's all about me Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Dampvasker. Tar ALT uten vaskemidler overhode. Dritten i fugene bare renner unna. Og den kommer til over alt. Men bør han en skikkelig en, ala type støvsuger. Ikke disse dampmoppene.
Tovelov1 Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 http://www.dinside.no/bolig/hvordan-vaske-dusjkabinett/61095891
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Noen steder er det så mye kalk i vannet at glass og fliser i dusjen blir ødelagt. Jeg kjøpte en dusjvegg for noen år siden. Den ble raskt full av dråper og kalkbelegg. Uansett hva jeg vasket med, gikk det ikke bort. Jeg klaget til butikken, og de sendte en ekspert. Han konkluderte med at glasset var ødelagt pga kalken. Så det er ikke alltid at man får bort det som ser ut som skitt. Av og til er faktisk glasset ødelagt. Anonymkode: a7e46...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå