GĂ„ til innhold

Ingen med termin i mars?


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt i dag, 11 dpo! Regnet ut at termin er 20 mars. Men dette er jo sÄ veldig tidlig ennÄ, at jeg holder pusten. Merker nye symptomer hver dag. I dag er luktesansen min blitt helt ekstrem! Flere? :) Dette er forresten min nr 4 :o:D:D  :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg :nigo:

Har ogsÄ forelÞpig termin 20 mars. Har Þmme pupper, murringer, trÞtt. Og i dag har jeg hatt diare og vondt i hodet, men det tror jeg er tilfeldig altsÄ. HÄper hvertfall det. 

Min nr2 

Endret av MammaMĂž85
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg ogsÄ! :)  Testet positivt pÄ mandag, 8 dpo. Fortsatt veldig tidlig, men krysser fingrene i spenning for at dette gÄr bra! ForelÞpig termin 19. Mars. Ømme pupper, murringer og trÞtt her ogsÄ. Er fÞrstegangs gravid, sÄ alt dette er veldig spennende :strix:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kanskje jeg, om alt gÄr bra denne gang :) Neste uke er jeg 6 uker, og skal pÄ tidlig ul for Ä se om det ligger pÄ rett plass... Ømme pupper, murringer og trÞtthet. 2 gangs etterlengtet :strix:

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg ogsÄ, termin i midten av mars. Er fÞrstegangsgravid. TrÞtthet, Þmme pupper, tett nese, murringer. Skal pÄ tidlig ultralyd i uke 9, blir spennende Ä se da :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin 7. mars her 😊 Dette er mitt 3. svangerskap. Jeg fĂždte i uke 18 sist, sĂ„ dette er et sĂ„rt og nervepirrende svangerskap. Vi hĂ„per vi fĂ„r ta med oss en liten skatt hjem denne gangen 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2.gangs her. Usikker pÄ om terminen. Men mellom 7 og 16.mars. noen som vet om man fÄr ekstra UL nÄr terminen er usikker? Har legetime i uke 9/10

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin 16. mars. Ingen andre tegn til graviditet enn uteblivende mens og det blÄe krysset pÄ testen. Har to fra fÞr: fÞdt 2007 og 2015. Dette blir etter planen tredje og siste ;) Gleder meg til baby, men ikke til Ä gÄ gravid i Ätte mÄneder til....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 13.7.2017 den 18.12, vi_Ăžnsker_flere_barn skrev:

Termin 7. mars her 😊 Dette er mitt 3. svangerskap. Jeg fĂždte i uke 18 sist, sĂ„ dette er et sĂ„rt og nervepirrende svangerskap. Vi hĂ„per vi fĂ„r ta med oss en liten skatt hjem denne gangen 😊

Uff :( HÞrtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 Är siden. Men pÄ ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. NÄ har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter pÄ et klart svar pÄ IKM torsdag <3 I sÄfall blir det termin 29.mars 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, 1-2-3 <3 skrev:

Uff :( HÞrtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 Är siden. Men pÄ ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. NÄ har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter pÄ et klart svar pÄ IKM torsdag <3 I sÄfall blir det termin 29.mars 

Det er forresten vÄr tredje ogsÄ <3 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.7.2017 den 0.17, 1-2-3 <3 skrev:

Uff :( HÞrtes ut som meg dette :( Vi ble gravide for akkurat 1 Är siden. Men pÄ ultralyden i uke 18 fant vi ut at han ikke levde. NÄ har jeg tatt to tester som begge viser svak strek. venter pÄ et klart svar pÄ IKM torsdag <3 I sÄfall blir det termin 29.mars 

Huff, kondolerer 😕 Hos meg sviktet livmorhalsen. Gutten vĂ„r var frisk og fin, men dĂžde selvsagt raskt etter fĂždselen. Én liten mĂ„ned igjen nĂ„ til jeg skal inn pĂ„ sykehuset for vurdering av pĂ„setting av cerclage (bĂ„nd pĂ„ livmorhalsen) 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, vi_Ăžnsker_flere_barn skrev:

Huff, kondolerer 😕 Hos meg sviktet livmorhalsen. Gutten vĂ„r var frisk og fin, men dĂžde selvsagt raskt etter fĂždselen. Én liten mĂ„ned igjen nĂ„ til jeg skal inn pĂ„ sykehuset for vurdering av pĂ„setting av cerclage (bĂ„nd pĂ„ livmorhalsen) 🙈

Uff, kan tenke meg at du er litt redd da❀ VĂ„r gutt gikk bort pga knute pĂ„ navlestrengen💙 Ønsker du Ă„ fĂ„ bĂ„nd pĂ„ livmorhalsen da? FĂžler deg kanskje litt tryggere da? Fikk du det plutselig med gutten din, eller har du vĂŠrt plaget med dette i andre svangerskap ogsĂ„? Kondolerer virkelig💙

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg fikk positiv test i gĂ„r sĂ„ da er jeg offisielt en del av gruppen đŸ˜â€ïž Det blir en lang ventetid. Jeg har for Ăžvrig en gutt pĂ„ 2,5 Ă„r og en jente pĂ„ 8 Ă„r fra fĂžr 😁

IMG_4324.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Uff, kan tenke meg at du er litt redd da❀ VĂ„r gutt gikk bort pga knute pĂ„ navlestrengen💙 Ønsker du Ă„ fĂ„ bĂ„nd pĂ„ livmorhalsen da? FĂžler deg kanskje litt tryggere da? Fikk du det plutselig med gutten din, eller har du vĂŠrt plaget med dette i andre svangerskap ogsĂ„? Kondolerer virkelig💙

Jeg fikk pĂ„vist for kort livmorhals med fĂžrstemann ogsĂ„. Da lĂ„ jeg pĂ„ OBS-posten pĂ„ UllevĂ„l i flere uker. Jeg greide Ă„ knipe igjen til uke 36 đŸ‘đŸ» Jeg ble konisert i 2009, noe som ogsĂ„ har pĂ„virket livmorhalsen min i negativ retning. I forrige svangerskap ble ikke min bekymring angĂ„ende livmorhalsen tatt seriĂžst, da jeg greide Ă„ knipe sammen til uke 36 med fĂžrstemann. Dette gikk jo da som det mĂ„tte gĂ„, og fĂždsel i uke 18 ble et faktum. NĂ„ har pipa fĂ„tt en annen lĂ„t, heldigvis. Uten cerclage kommer dette svangerskapet til Ă„ ende galt ogsĂ„, sĂ„ om jeg mĂžter en uvitende idiot pĂ„ sykehuset som tenker at det gĂ„r fint uten cerclage, sĂ„ kan jeg bare avslutte svangerskapet med en gang. Brutalt, men ĂŠrlig sagt 😕 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, vi_Ăžnsker_flere_barn skrev:

Jeg fikk pĂ„vist for kort livmorhals med fĂžrstemann ogsĂ„. Da lĂ„ jeg pĂ„ OBS-posten pĂ„ UllevĂ„l i flere uker. Jeg greide Ă„ knipe igjen til uke 36 đŸ‘đŸ» Jeg ble konisert i 2009, noe som ogsĂ„ har pĂ„virket livmorhalsen min i negativ retning. I forrige svangerskap ble ikke min bekymring angĂ„ende livmorhalsen tatt seriĂžst, da jeg greide Ă„ knipe sammen til uke 36 med fĂžrstemann. Dette gikk jo da som det mĂ„tte gĂ„, og fĂždsel i uke 18 ble et faktum. NĂ„ har pipa fĂ„tt en annen lĂ„t, heldigvis. Uten cerclage kommer dette svangerskapet til Ă„ ende galt ogsĂ„, sĂ„ om jeg mĂžter en uvitende idiot pĂ„ sykehuset som tenker at det gĂ„r fint uten cerclage, sĂ„ kan jeg bare avslutte svangerskapet med en gang. Brutalt, men ĂŠrlig sagt 😕 

Du mĂ„ bare stĂ„ pĂ„ ditt! Kan nĂ„ ikke skjĂžnne at de skulle nekte deg det💙 Utrolig kjedelig at du mistet pga de ikke tok deg seriĂžst! Det er for gale :( 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Du mĂ„ bare stĂ„ pĂ„ ditt! Kan nĂ„ ikke skjĂžnne at de skulle nekte deg det💙 Utrolig kjedelig at du mistet pga de ikke tok deg seriĂžst! Det er for gale :( 

Ja, det er helt vilt. Jeg hĂ„per og tror alt ordner seg nĂ„ 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin i slutten av mars her. Noe sjokkerende da fĂžrstemann kun er 5 md😅😳 Er det noen som har opprettet termingruppa pĂ„ Facebook for mars 2018? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Termin 22. mars her.

Er det ikke for tidlig Ä melde seg inn i termingruppe pÄ facebook? Det kommer ikke jeg til Ä gjÞre fÞr tidligst i uke 10-12 :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin 28.03 her. (sÄnn ca.)

Noen andre annengangsforeldre som allerede har fÄtt mage? 

Jeg er bare i uke 8, men sliter veldig med Ä skjule det nÄ. Litt redd for at det kan vÊre tvillinger. Har mange tvillinger i familien....

Noen som vet om lege sender pÄ tidlig ultralyd om man trur det er to? :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er pÄ vei med andre nÄ, har termin 05.03 og har slitt med Ä skjule det i 1 1/2 uke allerede. Det ser ut som jeg er veldig oppblÄst, rett og slett. Det som dog er skummelt er at alle symptomer unntatt Þmme bryster er borte.. Ingen kvalme, ingen hormonelle utbrudd (var EKSTREM fÞrste gang) ect. Jeg har stramming i magen sÄ fort jeg gjÞr mer enn Ä gÄ rolig og ta oppvaskmaskinen. Har ikke blÞdd riktignok, men det gjorde jeg heller ikke da jeg hadde en MA. Jeg begynner Ä lure pÄ om det er to selv.. Det stemmer ikke med ukesantallet, sÄ lurer pÄ om de lÄ bak hverandre sist. (P.g.a dÞdt foster tidlig og to spontanaborter i tilleg etter at dattera kom til i 2012 fikk jeg u.l i ferien som viste u 8 da) fÞrste var veldig liten helt til 3. trimester, sÄ de bommet med en mnd. med termin...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har en facebook gruppe ja, den er hemmelig, sÄ kun vi som er medlemmer som ser at den finnes. :) Send meg en PM om dere vil joine :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 mĂ„ned senere...

Termin 27 mars iflg jordmor og menstermin 

Vet ikke hva de sier pĂ„ ordinĂŠr ultralyd pĂ„ sykehuset. Har hĂžrt mange historier om kvinner som har blitt forskyvet frem og tilbake i tid😐

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...