Gå til innhold

Sånn hårsveis er ikke noe fint! (Menn)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, noe sånt ja..

Anonymkode: 983cd...b7f

Hehe, den er superpopulær blant barna her (Oslo Øst). En frisør som klippet sønnen min kalte det "party-svenske-frisyre". :P

Jeg synes også den er litt harry, men grei nok på barn (jeg har vel vent meg til den). Jeg synes den i hvert fall er bedre enn de som sparer så det blir langt nok til å ha det i strikk på toppen...

Anonymkode: 388fe...93d

Er ikke det sånn Markus og Martinus frisyre da? 

Ser en at de lokale frisørene her reklamerte på facebook at de kunne klikke M og M frisyre ;)

https://www.google.no/search?q=marcus+og+martinus+frisyre&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJnf2pn_LUAhWGDZoKHdevCTEQ_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=TLay5lTOq7wAIM:

Anonymkode: 19f40...95c

Haha! Party-svenske-frisyre. Treffende😂 Den var veldig populær blant gutter her for tre år siden. Husker sønnen min (da 10 år) fikk klippet seg slik før ferien. Er vel helt ut nå? Ingen av kompisene hans har det slik lengre, i alle fall. 

Anonymkode: 28837...b3a

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe stygt i det hele tatt jo 😍😍😍

Anonymkode: 8d27e...108

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, fisj- har du sett noe så grusomt altså:/

Og ja- frisyren var populær for 3 år siden som ei her nevner. De andre er ikke trege- om det er det du insuinerer- frisyren er nok kommen tilbake igjen. Har selv en gutt som har den, og en større gutt som hadde den for noen år siden;)

Er det en ting jeg ikke bryr meg med så er det hvordan frisyre de ønsker. Så lenge de går jevnlig til frisøren og dermed ser velstelte ut, så får de ha både strikk og farge i håret. Her i huset har kua- og oksen-  vært kalv;)

Anonymkode: 742ab...809

Jeg er på et nettdatested, og for litt siden var det en på 50-52 år med sånn frisyre (bare at det lange på toppen også begynte å bli tynt) som ville ha kontakt. Jeg er normalt ikke overfladisk, men det ble bare veldig feil for meg, så han fikk et høflig avslag. På barn eller unge, greit nok (om enn ikke akkurat pent), men så godt voksne menn - nei, takk!

Anonymkode: 48e7b...02b

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med når damer har sånn sveis da? Min siste flørt (dame) hadde det, jeg må innrømme at jeg ikke likte det så godt, hun passet det ikke

Anonymkode: b9a9f...f40

Sangeren P!nk er den eneste dama jeg vet om som kler en sånn sveis.

Anonymkode: 5a067...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...