Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Vi skal på kaptein sabeltannshow og i dyreparken dagen etter. Hva har dere gjort med bobilen? Er fristende og bare stå på parkeringen til neste dag. Blir sent komme frem til en campingplass etter showet. Hva har dere gjort? Anonymkode: cc35e...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Er det lov da? Det må du sjekke. Men om det er det ville jeg definitivt bare overnattet der ja Anonymkode: 75d44...653
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Jeg dytter denne litt. Sikkert noen her med bobil og har vært på show. Anonymkode: cc35e...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Jeg tror ikke du kan stå over natten, hvis jeg ikke tar helt feil, så er det bommer som de stenger der. Hvis det er bommer der, så hadde jeg kjørt opp til avenyen ved sørlandssenteret og parkert der Anonymkode: f70fe...280
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke du kan stå over natten, hvis jeg ikke tar helt feil, så er det bommer som de stenger der. Hvis det er bommer der, så hadde jeg kjørt opp til avenyen ved sørlandssenteret og parkert der Anonymkode: f70fe...280 Takk for tips Anonymkode: cc35e...c6c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips Anonymkode: cc35e...c6c Fant denne nå. Her står det at det ikke er lov til å overnatte på parkens parkeringsplass https://www.dyreparken.no/praktisk-informasjon/besoke-dyreparken/parkering/ Anonymkode: f70fe...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå