Gå til innhold

Hvilken solkrem er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Syden og lurer på hvilke solkrem er bra? Hvilken bruker dere og er dere fornøyd?

Legg gjerne ved link👍

Lurer litt på Piz Buin sin, men har lest den ikke er bra, men det er bare gamle artikkel.

Anonymkode: a5ab9...952

Fortsetter under...

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har brukt Biotherm 30 sin og er fornøyd, men lurer litt på andre merker også.

hi

Anonymkode: a5ab9...952

Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig... veldig fornøyd med Cosmica intensiv fuktighet😆 har også cosmica for ansikt. Beste jeg har prøvd 😎

Skrevet

Bruker kun Cliniderm og er veldig fornøyd med den. Ikke brukt annet på mange år. 

Skrevet

Piz buin liker ikke ungene, dem er for "trå" å gni ut, for tykk og seig på en måte. 

Vi har nå både cliniderm, cosmica og biotherm, fornøyd med alle. 

Anonymkode: 6314b...9e4

Annonse

Skrevet

Vita sin vannfaste spray faktor 30 er best, spør du meg. Harmony tror jeg den heter. Finnes ikke seig, er tyntflytende, og holder hele dagen.

https://www.vita.no/sol

Skrevet

Ingen solkremer holder hele dagen, må smøres ofte uansitt! Og spray må huskes å påføre nok og ofte, heller ikke anbefalt som førte smørning, da det er vanskelig å få nok og jevnt! Ellers er de fleste solkremene bra, forskjell i konsistens, parfyme eller uten og barn/ voksen! 

Anonymkode: 337d5...f5c

Skrevet

Solkremen fra forever living! Lett å smøre utover, ikke klissete, får fin brunfarge å god men svak lukt! 

Å nei, jeg er ikke en selger😉

Anonymkode: e47c6...82b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen solkremer holder hele dagen, må smøres ofte uansitt! Og spray må huskes å påføre nok og ofte, heller ikke anbefalt som førte smørning, da det er vanskelig å få nok og jevnt! Ellers er de fleste solkremene bra, forskjell i konsistens, parfyme eller uten og barn/ voksen! 

Anonymkode: 337d5...f5c

Vita Harmony har funket fint hele dagen her, på store og små. Ingen har blitt solbrente. 

Skrevet

Cliniderm. 

Skrevet

Jeg kjøpte piz buin i år, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Synes den er litt seig å få smørt ut ordentlig

Anonymkode: b0769...15a

Annonse

Skrevet

Coop sin er billig og bra. Anglamark, 70 kr for 200 ml. Eksemhud tåler denne til og med

Anonymkode: e9c78...5b6

Skrevet

P20 er vi fornøyd med. 

Anonymkode: d64b9...460

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Solkremen fra forever living! Lett å smøre utover, ikke klissete, får fin brunfarge å god men svak lukt! 

Å nei, jeg er ikke en selger😉

Anonymkode: e47c6...82b

Eh. NEI! Den inneholder MI. Svir som faen i øyene når en begynner å svette og solkremen renner ned i øyene. Og vi her i huset blir fulle av røde prikker av den, vi reagerer på MI som er i den.

Anonymkode: 3d4eb...372

Skrevet

Fornøyd med Vita sin harmoni spay

Skrevet

Vi bruker cosmica Kids sin solkrem til barna. Veldig fornøyde med både krem og spray. Litt seig med en gang, men beskytter i timevis med masse bading. Barna blir aldri røde eller brent. (Og vi er ganske sløve med å smøre utover dagen. Smører fra topp til tå  etter frokost, og fyller på litt på skuldre, nese og ører i løpet av dagen, men smører ikke mange ganger...🙈)

Til meg og mannen bruker vi cliniderm sin. Den er kjempegod, trekker inn i huden og fukter uten å være klissete. Bruker den til både kropp og ansikt, eneste solkrem jeg ikke har følt behov for egen ansiktskrem. 

Ser at begge disse kom godt ut i testen det ble linket til også. 

Anonymkode: 6cb26...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...