Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Vi skal til Syden og lurer på hvilke solkrem er bra? Hvilken bruker dere og er dere fornøyd? Legg gjerne ved link👍 Lurer litt på Piz Buin sin, men har lest den ikke er bra, men det er bare gamle artikkel. Anonymkode: a5ab9...952
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Glemte å skrive at jeg har brukt Biotherm 30 sin og er fornøyd, men lurer litt på andre merker også. hi Anonymkode: a5ab9...952
Tjofsen Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 https://www.forbrukerradet.no/test/no-testkategori/solkremtesten-2017/
Gullunger Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Jeg har prøvd mye forskjellig... veldig fornøyd med Cosmica intensiv fuktighet😆 har også cosmica for ansikt. Beste jeg har prøvd 😎
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Bruker kun Cliniderm og er veldig fornøyd med den. Ikke brukt annet på mange år.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Piz buin liker ikke ungene, dem er for "trå" å gni ut, for tykk og seig på en måte. Vi har nå både cliniderm, cosmica og biotherm, fornøyd med alle. Anonymkode: 6314b...9e4
Lessismore Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 Vita sin vannfaste spray faktor 30 er best, spør du meg. Harmony tror jeg den heter. Finnes ikke seig, er tyntflytende, og holder hele dagen. https://www.vita.no/sol
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Ingen solkremer holder hele dagen, må smøres ofte uansitt! Og spray må huskes å påføre nok og ofte, heller ikke anbefalt som førte smørning, da det er vanskelig å få nok og jevnt! Ellers er de fleste solkremene bra, forskjell i konsistens, parfyme eller uten og barn/ voksen! Anonymkode: 337d5...f5c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #9 Skrevet 4. juli 2017 Solkremen fra forever living! Lett å smøre utover, ikke klissete, får fin brunfarge å god men svak lukt! Å nei, jeg er ikke en selger😉 Anonymkode: e47c6...82b
Lessismore Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingen solkremer holder hele dagen, må smøres ofte uansitt! Og spray må huskes å påføre nok og ofte, heller ikke anbefalt som førte smørning, da det er vanskelig å få nok og jevnt! Ellers er de fleste solkremene bra, forskjell i konsistens, parfyme eller uten og barn/ voksen! Anonymkode: 337d5...f5c Vita Harmony har funket fint hele dagen her, på store og små. Ingen har blitt solbrente.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 Jeg kjøpte piz buin i år, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Synes den er litt seig å få smørt ut ordentlig Anonymkode: b0769...15a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Synes garnier er bra jeg! Ellers "sverger jeg til" Hawaiian Tropic https://www.blivakker.no/products/hawaiian-tropic Anonymkode: d2396...712
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 Coop sin er billig og bra. Anglamark, 70 kr for 200 ml. Eksemhud tåler denne til og med Anonymkode: e9c78...5b6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 P20 er vi fornøyd med. Anonymkode: d64b9...460
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #16 Skrevet 4. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Solkremen fra forever living! Lett å smøre utover, ikke klissete, får fin brunfarge å god men svak lukt! Å nei, jeg er ikke en selger😉 Anonymkode: e47c6...82b Eh. NEI! Den inneholder MI. Svir som faen i øyene når en begynner å svette og solkremen renner ned i øyene. Og vi her i huset blir fulle av røde prikker av den, vi reagerer på MI som er i den. Anonymkode: 3d4eb...372
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #18 Skrevet 4. juli 2017 Vi bruker cosmica Kids sin solkrem til barna. Veldig fornøyde med både krem og spray. Litt seig med en gang, men beskytter i timevis med masse bading. Barna blir aldri røde eller brent. (Og vi er ganske sløve med å smøre utover dagen. Smører fra topp til tå etter frokost, og fyller på litt på skuldre, nese og ører i løpet av dagen, men smører ikke mange ganger...🙈) Til meg og mannen bruker vi cliniderm sin. Den er kjempegod, trekker inn i huden og fukter uten å være klissete. Bruker den til både kropp og ansikt, eneste solkrem jeg ikke har følt behov for egen ansiktskrem. Ser at begge disse kom godt ut i testen det ble linket til også. Anonymkode: 6cb26...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå