Hirka Skrevet 19. juli 2017 #26 Skrevet 19. juli 2017 10 minutter siden, risc skrev: Hahaha kjenner til det! Sier til meg selv at jeg skal vente til IKM, men jeg er jo fryktelig klar over at det aldri kommer til Ă„ skje, og tester skamlĂžst fra 6-7 dpo selvom jeg vet det er meningslĂžst. Men i motsetning til deg har jeg eviglang lutealfase, har ikke IKM fĂžr 18 DPOđ± SĂ„ har mange dager igjen med testing! Hvilken dato er det du har  IKM da? 24/25/26 juli. Syklusen har varier en dag til fra men normalen vil vĂŠre 25 juli đ
Lissygloss Skrevet 19. juli 2017 #27 Skrevet 19. juli 2017 Sniker meg inn her etter SA i uke 11... Kanskje ikm uke 30 *hĂ„per*Â
risc Skrevet 21. juli 2017 #29 Skrevet 21. juli 2017 Jeg testa idag.. med RFSU sensitivitet 25, negativ. Men er bare 8 dpo sĂ„ gĂ„r ikke helt i kjelleren enda..đŹ Hva med deg??
Hirka Skrevet 21. juli 2017 #30 Skrevet 21. juli 2017 1 time siden, risc skrev: Jeg testa idag.. med RFSU sensitivitet 25, negativ. Men er bare 8 dpo sĂ„ gĂ„r ikke helt i kjelleren enda..đŹ Hva med deg?? Samme her. 7dpo og negativ test pĂ„ 10 sensitivitet... gir ikke opp hĂ„pet helt enda đ
risc Skrevet 22. juli 2017 #31 Skrevet 22. juli 2017 Tok denne idag , 9 dpo! Syns jeg ser en svaaaaaak skygge eller strek men kan hende jeg bare har stirret pĂ„ den for lengeđ Noen andre som ser noe?? Eller ikke ser noe?đŹ
Hirka Skrevet 22. juli 2017 #32 Skrevet 22. juli 2017 4 timer siden, risc skrev: Tok denne idag , 9 dpo! Syns jeg ser en svaaaaaak skygge eller strek men kan hende jeg bare har stirret pĂ„ den for lengeđ Noen andre som ser noe?? Eller ikke ser noe?đŹ Ser noe pĂ„ negativ hvertfall đ SĂ„ gĂžy! HĂ„per du fĂ„r sterkere strek i morgen đ
risc Skrevet 22. juli 2017 #33 Skrevet 22. juli 2017 à ÄÄÄÄ, uĂŠĂŠĂŠ takkđ Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og sĂ„ fĂ„r jeg prĂžve Ă„ holde meg sĂ„ lenge som mulig fĂžr jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sĂ„nn at jeg forhĂ„pentligvis fĂ„r en sterkere strekđ Har du testa igjen idag??
Hirka Skrevet 22. juli 2017 #34 Skrevet 22. juli 2017 34 minutter siden, risc skrev: à ÄÄÄÄ, uĂŠĂŠĂŠ takkđ Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og sĂ„ fĂ„r jeg prĂžve Ă„ holde meg sĂ„ lenge som mulig fĂžr jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sĂ„nn at jeg forhĂ„pentligvis fĂ„r en sterkere strekđ Har du testa igjen idag?? Har en sĂ„nn app som du kan legge masse type filter pĂ„ bilder đ Tok en test i dag ja.. blenda đ
Hirka Skrevet 22. juli 2017 #35 Skrevet 22. juli 2017 3 timer siden, risc skrev: à ÄÄÄÄ, uĂŠĂŠĂŠ takkđ Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og sĂ„ fĂ„r jeg prĂžve Ă„ holde meg sĂ„ lenge som mulig fĂžr jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sĂ„nn at jeg forhĂ„pentligvis fĂ„r en sterkere strekđ Har du testa igjen idag?? Tok en nĂ„ pĂ„ litt mer konsentrert urin. Tanker? Er 7/8 dpo, men har kort lutealfase sĂ„ er bare 2/3 dager til IKM.. 25 sensitiv test.Â
risc Skrevet 22. juli 2017 #36 Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Hirka skrev: Tok en nĂ„ pĂ„ litt mer konsentrert urin. Tanker? Er 7/8 dpo, men har kort lutealfase sĂ„ er bare 2/3 dager til IKM.. 25 sensitiv test. Syns absolutt jeg ser en strek pĂ„ det nederste bildetđđđŒđ Men i likhet med min er det vanskelig Ă„ vurdere om det er skygge eller ikkeđ Men ser absolutt noe der ja!! Krysser fingrene for at det rekker Ă„ utvikle seg de nĂŠrmeste dageneđ€đŒ
risc Skrevet 23. juli 2017 #37 Skrevet 23. juli 2017 ĂĂŠĂŠ jeg testa igjen nĂ„, morgenurin clearblue early (sensitivitet 10) oh syns jeg ser en littttttt tydeligere strek! Men fortsatt kjempesvak.. ser dere noe??
risc Skrevet 23. juli 2017 #38 Skrevet 23. juli 2017 MĂ„ legge til at jeg fortsett ikke venter mensen fĂžr om en uke (IKM 30/7) men har lang lutealfase sĂ„ er 10 dpo nĂ„đđœ
Hirka Skrevet 23. juli 2017 #39 Skrevet 23. juli 2017 9 timer siden, risc skrev: ĂĂŠĂŠ jeg testa igjen nĂ„, morgenurin clearblue early (sensitivitet 10) oh syns jeg ser en littttttt tydeligere strek! Men fortsatt kjempesvak.. ser dere noe?? Ser absolutt noe! đ Dessverre har jeg erfaring med skyggestreker pĂ„ de der... đ Du fĂ„r fortsette Ă„ teste sĂ„ hĂ„per jeg streken bare blir sterkere đ Tok ny i dag jeg og.. ser ingenting đ
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #40 Skrevet 23. juli 2017 MÄ bare si at jeg syns det er litt dumt nÄr dere "ser strek" pÄ kritthvite tester, det kan gi mange falske forhÄpninger.... Anonymkode: 94761...4a0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #41 Skrevet 23. juli 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: MÄ bare si at jeg syns det er litt dumt nÄr dere "ser strek" pÄ kritthvite tester, det kan gi mange falske forhÄpninger.... Anonymkode: 94761...4a0 MÄ bare si at det er dumt Ä kommentere slik. Du kan velge selv om du Þnsker Ä vÊre en som tolker tester opp og ned, eller en som venter pÄ "klart svar". Kan du ikke da heller bare skrive at du ikke ser strek? Noen av oss sliter leeeeenge med Ä bli gravide, og holder motet oppe med Ä myse pÄ tester, og sÄnne som deg kan da sÄre mer enn jeg tror du mener Ä gjÞre. VÊr sÄ snill Ä hold meningene dine for deg selv. Tro meg, jeg er uenig i MYE folk gjÞr og sier her inne, men det er da absolutt ikke min (eller din) plass Ä kommentere det. Anonymkode: c12ed...7d8
Hirka Skrevet 23. juli 2017 #42 Skrevet 23. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: MĂ„ bare si at jeg syns det er litt dumt nĂ„r dere "ser strek" pĂ„ kritthvite tester, det kan gi mange falske forhĂ„pninger.... Anonymkode: 94761...4a0 Den er grei.Â
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #43 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: MĂ„ bare si at det er dumt Ă„ kommentere slik. Du kan velge selv om du Ăžnsker Ă„ vĂŠre en som tolker tester opp og ned, eller en som venter pĂ„ "klart svar". Kan du ikke da heller bare skrive at du ikke ser strek? Noen av oss sliter leeeeenge med Ă„ bli gravide, og holder motet oppe med Ă„ myse pĂ„ tester, og sĂ„nne som deg kan da sĂ„re mer enn jeg tror du mener Ă„ gjĂžre. VĂŠr sĂ„ snill Ă„ hold meningene dine for deg selv. Tro meg, jeg er uenig i MYE folk gjĂžr og sier her inne, men det er da absolutt ikke min (eller din) plass Ă„ kommentere det. Anonymkode: c12ed...7d8 SĂ„nne som meg? Unnskyld meg, men alt jeg sa var at det kan fĂ„ opp forhĂ„pningene veldig, og det er vel ikke sĂ„ fint gjort? Ikke har jeg sagt noe med intensjon om Ă„ sĂ„re noen heller, bare syns det er veldig mange rundt her med streksyn.. Og til det siste du skrev, dette er et forum, en plass der folk kommenterer og snakker sammen. Ărlig talt, kanskje du fĂžlte deg veldig truffet men jeg sa da vitterlig ikke noe galt. Anonymkode: 94761...4a0
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2017 #44 Skrevet 23. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: SĂ„nne som meg? Unnskyld meg, men alt jeg sa var at det kan fĂ„ opp forhĂ„pningene veldig, og det er vel ikke sĂ„ fint gjort? Ikke har jeg sagt noe med intensjon om Ă„ sĂ„re noen heller, bare syns det er veldig mange rundt her med streksyn.. Og til det siste du skrev, dette er et forum, en plass der folk kommenterer og snakker sammen. Ărlig talt, kanskje du fĂžlte deg veldig truffet men jeg sa da vitterlig ikke noe galt. Anonymkode: 94761...4a0 Og hva forventet du Ă„ oppnĂ„ med den fĂžrste kommentaren din? Hvis noen legger ut bilde og selv sier at de synes de skimter noe, hvorfor skulle da ikke andre si at de ogsĂ„ skimter noe? Enig i at det er mange med velutviklet streksyn her, men poenget mitt er at det ikke nĂždvendigvis er noe andre skal dĂžmme eller se ned pĂ„. Legger man ut bilde av test mĂ„ man forvente at bĂ„de de med og uten streksyn kommenterer, uten at noen kaller dette "dumt"! Anonymkode: c12ed...7d8
Hirka Skrevet 24. juli 2017 #45 Skrevet 24. juli 2017 PĂ„ 23.7.2017 den 8.13, risc skrev: MĂ„ legge til at jeg fortsett ikke venter mensen fĂžr om en uke (IKM 30/7) men har lang lutealfase sĂ„ er 10 dpo nĂ„đđœ Har du testet igjen i dag?đ
risc Skrevet 24. juli 2017 #46 Skrevet 24. juli 2017 28 minutter siden, Hirka skrev: Har du testet igjen i dag?đ Ja, men bare med RFSU med dĂ„rligere sensitivitet og den var hvitđ Men lever i hĂ„pet om at egglĂžsning kanskje har vĂŠrt litt senere enn jeg har trodd og prĂžver Ă„ vente noen dager med Ă„ teste igjen! Hva med deg, har du testa idag??
Hirka Skrevet 24. juli 2017 #47 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, risc skrev: Ja, men bare med RFSU med dĂ„rligere sensitivitet og den var hvitđ Men lever i hĂ„pet om at egglĂžsning kanskje har vĂŠrt litt senere enn jeg har trodd og prĂžver Ă„ vente noen dager med Ă„ teste igjen! Hva med deg, har du testa idag?? Jepp. Fikk svaaaak strek đ SĂ„ spent nĂ„! đ Legger ved bilde, men synes bedre i virkeligheten đ
Hirka Skrevet 24. juli 2017 #48 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, risc skrev: Ja, men bare med RFSU med dĂ„rligere sensitivitet og den var hvitđ Men lever i hĂ„pet om at egglĂžsning kanskje har vĂŠrt litt senere enn jeg har trodd og prĂžver Ă„ vente noen dager med Ă„ teste igjen! Hva med deg, har du testa idag?? Til info sĂ„ velger jeg Ă„ ignorere diskusjonen i trĂ„den her og tar pĂ„ meg strekbriller med maks styrke đ€đ
risc Skrevet 24. juli 2017 #49 Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, Hirka skrev: Jepp. Fikk svaaaak strek đ SĂ„ spent nĂ„! đ Legger ved bilde, men synes bedre i virkeligheten đ à ÄÄ sĂ„ spennende, trenger ikke sterke strekbriller for Ă„ se de dađ€đđ hva slags sensitivitet er det pĂ„ testen?
Hirka Skrevet 24. juli 2017 #50 Skrevet 24. juli 2017 20 minutter siden, risc skrev: à ÄÄ sĂ„ spennende, trenger ikke sterke strekbriller for Ă„ se de dađ€đđ hva slags sensitivitet er det pĂ„ testen? Den er 25. Tatt pĂ„ formiddagen i dag, og klarte selvfĂžlgelig ikke vente, sĂ„ tok en CB nĂ„. Hjertet dunker ganske bra nĂ„!! đł
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ