Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

1 time siden, Hirka skrev:

Positiv EL test i dag og mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld. Kan det holde tro?? 😳🤔

Mine tester pleier å være positive to dager på rad. Og hvis jeg har forstått det riktig så er eggløsning ca 12-36 timer etter positiv test?

12 timer siden, Hirka skrev:

PP3 her, men pga mye jobbreiser og slik har det blitt så som så med å legge inn aksjer til riktig tid.. 😔😕

Ok, da er dere også tidlig i prosessen 😊 Jeg har ikke kastet meg på el-testinga enda. Merker omtrent når jeg har el, og legger inn aksjer i dagene rundt. Får se om jeg begynner med tester etter ferien en gang.

26 minutter siden, Hirka skrev:

Noen som har erfaring med skyggestreker på babyplan tidlig strimler?

Ja! Jeg har fått skyggestrek på denne i denne syklusen. Og brukt andre tester med lik sensitivitet som har vært blendahvite. Nå vet jeg jo ikke enda om jeg faktisk er gravid, er bare 8dpo men har hvertfall fått skygge på denne type test.

3 minutter siden, risc skrev:

Ja! Jeg har fått skyggestrek på denne i denne syklusen. Og brukt andre tester med lik sensitivitet som har vært blendahvite. Nå vet jeg jo ikke enda om jeg faktisk er gravid, er bare 8dpo men har hvertfall fått skygge på denne type test.

Takk, da skal jeg prøve andre typer 😊

1 minutt siden, risc skrev:

Ja gjør det! Skal gjøre det jeg også, har kjøpt en clearblue early blant annet.. men prøver bare vente lengst mulig med å ta den, sånn at jeg ikke blir skuffa:tongue:

Jeg er forferdelig dårlig til å vente med å teste 🙈 (U)heldigvis har jeg kort lutealfase, så har IKM på 10 dpo. Slipper å vente så lenge med å teste 😉

9 minutter siden, Hirka skrev:

Jeg er forferdelig dårlig til å vente med å teste 🙈 (U)heldigvis har jeg kort lutealfase, så har IKM på 10 dpo. Slipper å vente så lenge med å teste 😉

Hahaha kjenner til det! Sier til meg selv at jeg skal vente til IKM, men jeg er jo fryktelig klar over at det aldri kommer til å skje, og tester skamløst fra 6-7 dpo selvom jeg vet det er meningsløst. Men i motsetning til deg har jeg eviglang lutealfase, har ikke IKM før 18 DPO😱 Så har mange dager igjen med testing! Hvilken dato er det du har  IKM da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...