Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Og ta gjerne med hvor du kjøper den Anonymkode: 0f65f...b43
Swosj Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Vi bruker den hvite fra Coop, syns det er den beste av billig kaffe
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Takk, den skal prøves. Det går en del kaffe her i huset og vil gjerne prøve en som ikke koster skjorta. Synes bl.a evergood og friele har steget en del i pris, så det går noen hundrelapper i mnd bare på kaffe. Anonymkode: 0f65f...b43
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Kjelsbergs sin gule er ikke så dyr, men den aller beste kaffen👍🏻 Anonymkode: 24bb0...895
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Ali. Jeg har ikke drukket noe særlig med kaffe før det siste året, da jeg ofte syns det er så stramt på smak(har som oftest drukket kaffe i selskap når det har vært noe søtt å spise til). Men Ali syns jeg er mildere, så da er det den jeg er gått over til å bruke, den syns jeg det er helt greit å drikke "bar" Den er ofte på tilbud hos Spar så da bruker jeg å handle så jeg har en stund Anonymkode: e2bdf...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå