Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Tidligere hatt på fingrene. Hva kan det være? Anonymkode: 4d6b8...673
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Ikke sikkert det er det samme, men jeg får det på fingrene når jeg spiser gluten, korn og melk. Små blemmer som klør, tørker inn og klør mer, huden i området blir hardere og skaller av etterpå. Og så forsvinner det - hvis jeg unngår det jeg ikke tåler. Anonymkode: 0c8ca...d52
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke sikkert det er det samme, men jeg får det på fingrene når jeg spiser gluten, korn og melk. Små blemmer som klør, tørker inn og klør mer, huden i området blir hardere og skaller av etterpå. Og så forsvinner det - hvis jeg unngår det jeg ikke tåler. Anonymkode: 0c8ca...d52 Høres ut som det jeg har. Vet ikke om noe jeg reagerer på. Anonymkode: 4d6b8...673
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Kan være en type eksem som heter pompholyx, tidligere kalt dyshidroisk eksem. Jeg har det. Anonymkode: d4fc5...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå