Gå til innhold

Oppskrift på slim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en oppskrift som de har prøvd og som funker? 

Anonymkode: 5d257...883

Skrevet

Samme lurer jeg på. Spurte før en dag her, men fikk ingen gode svar. Fikk bare beskjed om å Google det, men jeg er ute etter erfaringer! Har prøvd 2 oppskrifter, og de ble skikkelig dårlige!!!

Anonymkode: 68ea4...187

Skrevet

Heheh, virkelig, lager dere det? Min datter og hennes venner driver med det hele tiden, og jeg hater det. Seige fingrer overalt. Hun bruker skolelim, sånn hvitt lim. Så tar hun linsevæske og ajax spray Noen ganger potetmel... =)

Skrevet
1 time siden, Eliseflisa skrev:

Heheh, virkelig, lager dere det? Min datter og hennes venner driver med det hele tiden, og jeg hater det. Seige fingrer overalt. Hun bruker skolelim, sånn hvitt lim. Så tar hun linsevæske og ajax spray Noen ganger potetmel... =)

Vil ikke akkurat påstå at det står ofte på menyen, men skulle gjerne hatt en god oppskrift ja. Syns det er flott at barna eksperimenterer med slikt jeg;)

Vi har tidligere blitt anbefalt en blanding av slikt lim og barberskum. Ble bare kliss, så greit å få høre litt erfaringer;) 

Takk for svar. Tror ikke jeg går til i kjøp av linsevæske- ingen her som bruker linser. Men potetmel ser jeg kan være en ingrediens vi kan legge på minnet:)

Anonymkode: 5d257...883

Skrevet

Linseveske som i spiselige linser ikke brille-linser! 

Anonymkode: 1c36b...141

Skrevet

Vil også gjerne ha oppskrift fra noen som har prøvd! Og hva er egentlig linseveske? 🙈?

Anonymkode: 94fe0...638

Skrevet

Hørte mange brille/linsebutikker hadde stor pågang på linsevæske, så er nok det det menes. Er også ute etter en oppskrift som funker, her nevnes det en med isoporkuler, men det aner jeg ikke hvor vi skaffer, så er ute etter en annen...

Skrevet

Denne virker. 😉

Anonymkode: ae29c...2c7

Skrevet

Hvorfor??

Anonymkode: fe0fc...2d5

Skrevet
På 2.7.2017 den 8.07, Anonym bruker skrev:

Linseveske som i spiselige linser ikke brille-linser! 

Anonymkode: 1c36b...141

Nei, nei.. det er vanlig linsevæske faktisk, fra brilleland... koster 50 kroner =)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har hatt besøk av barnebarn med slim laget av lim. De har etterlatt noen stygge rødrosa flekker på stoffet i min stressless stol. Kan noen gi råd om hvordan vi får fjernet flekkene.

Skrevet

Skolelim, borax (blandet med vann) barberskum. Blir bra fluffy slim. Kjøpte borax på apoteket men vi bor i utlandet så vet ikke om det selges på apotek over disk i norge

Anonymkode: 61a9a...ec3

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...