Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Noen som har en oppskrift som de har prøvd og som funker? Anonymkode: 5d257...883
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Samme lurer jeg på. Spurte før en dag her, men fikk ingen gode svar. Fikk bare beskjed om å Google det, men jeg er ute etter erfaringer! Har prøvd 2 oppskrifter, og de ble skikkelig dårlige!!! Anonymkode: 68ea4...187
Eliseflisa Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Heheh, virkelig, lager dere det? Min datter og hennes venner driver med det hele tiden, og jeg hater det. Seige fingrer overalt. Hun bruker skolelim, sånn hvitt lim. Så tar hun linsevæske og ajax spray Noen ganger potetmel... =)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, Eliseflisa skrev: Heheh, virkelig, lager dere det? Min datter og hennes venner driver med det hele tiden, og jeg hater det. Seige fingrer overalt. Hun bruker skolelim, sånn hvitt lim. Så tar hun linsevæske og ajax spray Noen ganger potetmel... =) Vil ikke akkurat påstå at det står ofte på menyen, men skulle gjerne hatt en god oppskrift ja. Syns det er flott at barna eksperimenterer med slikt jeg;) Vi har tidligere blitt anbefalt en blanding av slikt lim og barberskum. Ble bare kliss, så greit å få høre litt erfaringer;) Takk for svar. Tror ikke jeg går til i kjøp av linsevæske- ingen her som bruker linser. Men potetmel ser jeg kan være en ingrediens vi kan legge på minnet:) Anonymkode: 5d257...883
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Linseveske som i spiselige linser ikke brille-linser! Anonymkode: 1c36b...141
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Vil også gjerne ha oppskrift fra noen som har prøvd! Og hva er egentlig linseveske? 🙈? Anonymkode: 94fe0...638
gresskar Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Hørte mange brille/linsebutikker hadde stor pågang på linsevæske, så er nok det det menes. Er også ute etter en oppskrift som funker, her nevnes det en med isoporkuler, men det aner jeg ikke hvor vi skaffer, så er ute etter en annen...
Eliseflisa Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 På 2.7.2017 den 8.07, Anonym bruker skrev: Linseveske som i spiselige linser ikke brille-linser! Anonymkode: 1c36b...141 Nei, nei.. det er vanlig linsevæske faktisk, fra brilleland... koster 50 kroner =)
Besteforeldre Skrevet 27. november 2017 #11 Skrevet 27. november 2017 Har hatt besøk av barnebarn med slim laget av lim. De har etterlatt noen stygge rødrosa flekker på stoffet i min stressless stol. Kan noen gi råd om hvordan vi får fjernet flekkene.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #12 Skrevet 27. november 2017 Skolelim, borax (blandet med vann) barberskum. Blir bra fluffy slim. Kjøpte borax på apoteket men vi bor i utlandet så vet ikke om det selges på apotek over disk i norge Anonymkode: 61a9a...ec3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2017 #13 Skrevet 27. november 2017 Trelim, natron og linsevann. Det fungerer fint, av alle oppskriftene som er prøvd i vennegjengen er det dette som fungerer best. http://nrksuper.no/super/newton/2017/06/13/eksperiment-slik-lager-du-slim-av-lim/ Anonymkode: 8e00b...b3c
tanteberit Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 Dette limet er genialt til å lage slim! https://www.boxeez.no/elmer-s-liquid-school-glue-clear-washable-1-gallon-1-count-great-for-making-slime.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå