Gå til innhold

Uteteppe.....til terrassen.. .. altså....

Anbefalte innlegg

Ja folkens, uteteppe.

Er det ikke fryktelig slitsomt??

Jeg mener, det må jo tas inn hver gang det regner.... jeg har ikke tak over verandaen. 

For dersom det pøsregner i dag, og er sol i morra, då er det jo ikke noe godt å gå på klissvått teppe på verandaen....

Dere som har teppe på verandaen og IKKE har tak over..... er det ikke mye jobb? Flytte vekk hagemøbler, rulle sammen teppe og ta det inn, og så sette tilbake hagemøblene. Og så neste dag det blir sol må man ta vekk hagemøblene og rulle ut teppe og sette på plass igjen møblene.....

Greit at uteteppe "tåler" regn, men hvor koselig er det å gå ut i sola å spise formidagsmat på verandaen dersom du må ha på sko forde teppet er vått...... 

Anonymkode: 6ed28...5a1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144323326-uteteppetil-terrassen-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja folkens, uteteppe.

Er det ikke fryktelig slitsomt??

Jeg mener, det må jo tas inn hver gang det regner.... jeg har ikke tak over verandaen. 

For dersom det pøsregner i dag, og er sol i morra, då er det jo ikke noe godt å gå på klissvått teppe på verandaen....

Dere som har teppe på verandaen og IKKE har tak over..... er det ikke mye jobb? Flytte vekk hagemøbler, rulle sammen teppe og ta det inn, og så sette tilbake hagemøblene. Og så neste dag det blir sol må man ta vekk hagemøblene og rulle ut teppe og sette på plass igjen møblene.....

Greit at uteteppe "tåler" regn, men hvor koselig er det å gå ut i sola å spise formidagsmat på verandaen dersom du må ha på sko forde teppet er vått...... 

Man tar det jo ikke inn..?! Det tørker. Aldri vært noe problem det.?!

Anonymkode: 00ac0...aa2

Men jeg har ei matte/fillerye i plast. Den "tåler" jo vann, men blir jo "aldrig" tørr med mindre jeg henger den over gelenderet i sola. 

Og min veranda gat ingen sol før ca 15.00. 

Så dersom det regner om natta, og jeg må ha sko på forde sokkene blir våte.........???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...