Gå til innhold

Brun/mørk utflod. Nok en SA/MA?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei meg. Fant ut for en drøy uke siden at jeg var gravid. Et stort sjokk og en gledelig overraskelse. Vi har vært igjennom 3 runder med IVF, alle mislykket. Dette er 3 år siden. 

Fra før av har jeg 2 SA og 2 EXU bak meg. Første EXU ble ikke oppdaget før eggleder sprakk og jeg døde nesten av indre blødninger. Vi har gitt opp å få egne barn, Riksen sa at eggdonasjon nok er eneste utvei - og det blir nok aldri lov i Norge.

På tirsdag begynte jeg å få mørk utflod, og det gir seg ikke. Ikke blod, men dette kan umulig være bra? Det er ikke mye, men jeg er så lei meg og sikker på at nå går det galt for n'te gang. Jeg er 36 år, og jeg hadde virkelig håpet at det nå var vår tur. Og legekontoret tar meg ikke seriøst. Fikk ikke legetime før mandag, men fikk aller nådigst lov til å ta blodprøve for å måle hcg. Riksen har alltid tatt meg på alvor, men har nå flyttet og her vet visst legesekretæren best.

Er det noen som har en solskinnshistorie til meg? Vi har prøvd i så mange år, dette er utrolig sårt, vondt og leit. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144323294-brunm%C3%B8rk-utflod-nok-en-sama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkas deg, jeg har vært der hvor du. 

Jeg begynte å blø for 3 uker siden, brunt. Gikk direkte til fastlegen. Han roet meg ned og sa at brunt blod betyr ikke noe galt. Så lenge man har ikke smerter er alt ok. Så vi sjekket også med ultralyd og hjertet panket. Blødningen stoppet om ca 4 dager.

Jeg husker jeg googlet masse og det finnes mange gravide som blør hele tiden fram til fødselen. 

Jeg vet det er vanskelig å gjøre det men prøv å være rolig. Jeg krysser fingrene for at går bra på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...