Gå til innhold

Er romaskin god trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hvilke delee av kroppen?

Anonymkode: 0253d...125

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det er noe av det mest effektive du kan trene. Bra for kondis og styrke særlig i ben, armer og rygg.

Skrevet

Ja, det skal være noe av det beste.

Jeg har en romaskin som ble lite brukt. Det var nemlig litt kjedelig. Men jeg har ikke solgt den, for jeg skal spare den til jeg blie eldre og ikke kan trene så mye annet.

Anonymkode: 5c55c...410

Skrevet

Det kommer an på hva målet ditt er og hva du definerer som god trening 😊

Anonymkode: a4001...63a

Skrevet

Bra trening. Selv orker jeg ikke så lenge om gangen. Føler rompa dovner bort. 10-15 minutter på romaskin er nok for meg. Jeg foretrekker ellipsemaskin.

Anonymkode: 4ed34...2a4

Skrevet

Ja, det er veldig god trening g for nesten hele kroppen, men det er kjedelig. Det er en Treningstopp det er veldig vanskelig å motivere seg for. Korte intervaller kan til nød gå an, men langkjøring på romaskin er det ikke mange som klarer å gjennomføre jevnlig.

Anonymkode: 6f607...f0f

Annonse

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det skal være noe av det beste.

Jeg har en romaskin som ble lite brukt. Det var nemlig litt kjedelig. Men jeg har ikke solgt den, for jeg skal spare den til jeg blie eldre og ikke kan trene så mye annet.

Anonymkode: 5c55c...410

Planlegger du å bli veldig gammel?

Faren min er 80 og bruker fortsatt tredemølle og frivekter. Tanta mi på 70 svømmer flere ganger i uka og "alle" pensjonistene jeg kjenner er glade i å gå på ski.

Anonymkode: 6f607...f0f

Skrevet

Roing er noe av det som trener kroppen mest, både styrke og kondisjon om man trener med riktig teknikk og også går for langprogram, ikke bare kortere.

Super trening så lenge man gjør det riktig. Pass på teknikken for å skåne ryggen.

Anonymkode: a395b...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...