Gå til innhold

Kan jeg bruke spenol på sår rumpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, min såre rumpe 🙈

Døgn nr 5 med diaré, og jeg er så sår at jeg gruer meg til å gå på do. Sink svir noe helt forferdelig, så det vil jeg ikke bruke. 

Anonymkode: dfc0d...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller gått for potetmel, det holder det tørt . 

Skrevet (endret)

Ja,du kan smøre med spenol, men det vil ikke hjelpe. Kjøp deg inotyol for slike tilfeller,den er gull for såre stumper både hos barn og voksne.

Endret av Kortslutning
Feilskriving
Skrevet

Enig ang inotyol på både voksne og barn. Og tørk stussen med våtservietter istedet for papir, lufttørk og påfør salve. God bedring! 

Skrevet

Potetmel!!

Gjorde underverker for en meget sår bleiestump hos minstemann, er sikker på den hjelper på deg også.

Langvarig diare svir som pokker. Håper du finner noe som hjelper deg!

Anonymkode: 8ac4b...770

Skrevet

Ville heller brukt inytiol ellet bethaben salve, de legger seg som ett beskyttende lag utenpå huden så huden får hele uten at veske irriterer mer.

Skrevet

Jeg la sånn tørrserviett mellom rumpeballene jeg, etter jeg hadde smurt. Det hjalp noe mellom dobesøkene, for å hindre gnissing av blodige kroppsdeler. Men det er helt helt grusomt med langvarig diare. Har du vært hos lege? 

Anonymkode: 9dc09...cc4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la sånn tørrserviett mellom rumpeballene jeg, etter jeg hadde smurt. Det hjalp noe mellom dobesøkene, for å hindre gnissing av blodige kroppsdeler. Men det er helt helt grusomt med langvarig diare. Har du vært hos lege? 

Anonymkode: 9dc09...cc4

Skal ringe legen i morgen. Holder ikke på noe 🙈 men er ikke kvalm Da, det er i allefall en trøst 😉 

Fjernet galleblæren i mars, usikker på om det har noe med saken å gjøre. Har ikke hatt noen problemer før nå... 

Får vel høre hva legen sier i morgen.. 

Hi

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, min såre rumpe 🙈

Døgn nr 5 med diaré, og jeg er så sår at jeg gruer meg til å gå på do. Sink svir noe helt forferdelig, så det vil jeg ikke bruke. 

Bruk potetmel, det er mye bedre

Anonymkode: 6524b...b7e

Skrevet

Det kan du sikkert. Jeg brukte cocosolje da jeg fikk brann i ræva, det hjalp. Så kanskje en olje du har på kjøkkenet kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...