Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Jenta skal slutte i barnehagen, for å begynne på skole. Har lyst å kjøpe noe til de ansatte. Kan dere hjelpe meg med forslag til hva? Anonymkode: 53573...ad5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Her har ungene , de har gått i samme bhg i tilsaman 12 år, laget et kort. Så skal de bake muffins til lunsj til alle ansatte! Kjekkt at barna gir noe de lager selv Anonymkode: e9e7e...5ab
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Vin! Vi lagde en "kosepakke" fra oss foresatte+barna til de ansatte som felles gave. Den inneholdt bl.a. god kaffe og te, lys og servietter, sjokolade, liten potteplante, er par bøker, deilig håndsåpe og håndkrem. De ble såååå glade! 😊
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Tenkte på: solkrem, sjokolade og sånn drikke i "vinflaske" fra Nille. Høres det ok ut? Anonymkode: 53573...ad5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Hos oss var det en som ga en fin krukke honning til de ansatte. Noen andre ga en stor konfekteske. Selv tenker jeg på å bake noe, men da må det ikke inneholde egg, melk eller mel, så jeg er rimelig på bar bakke. 🤷♀️ Tips? Anonymkode: dfd17...9c1
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Vi skrev et kort til de ansatte hvor vi beskrev litt hvorfor vi var så fornøyde (for det er du sikkert siden du ønsker å gi gave?) og kjøpte sjokolade til hver. I tillegg lagde jeg fruktspyd til barna som de kunne kose seg med i lunsjen. Skal sies at vår byttet bhg (ikke sommeravslutning). De ansatte satte veldig pris på kortet Anonymkode: 2e0c2...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå