Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Vi tenker på tur til Thailand til jul, og tenker på området rundt Karon beach. Har noen her vært der i julen og kan anbefale hotell i området. Anonymkode: 20ad4...b75
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Jeg bil anbefale Khao Lak.. men har ikke vært i Karon Beach - så har ikke noe negativt å si om det, ei heller anbefalinger mtp hotell. Veldig fint å feire jul i Thailand - kos dere! Anonymkode: 5bfaf...47c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Jeg kan ikke anbefale noe hotell, bare advare om at det langt fra er alle som får noen fin jul der. Den gangen jeg var der var det alt for mange nordmenn (og andre) som drakk mye og skulle koooze seg fra tidlig om formiddagen. Det var ganske trist å se ensome unger på strsnda mens foreldrene satt i baren eller solte seg i time etter time. Det går helt sikkert a å få en fin tur, men nær litt oppmerksomme på at det ikke er en selvfølge at ungene synes det er så morsomt. Anonymkode: 5db3f...05e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke anbefale noe hotell, bare advare om at det langt fra er alle som får noen fin jul der. Den gangen jeg var der var det alt for mange nordmenn (og andre) som drakk mye og skulle koooze seg fra tidlig om formiddagen. Det var ganske trist å se ensome unger på strsnda mens foreldrene satt i baren eller solte seg i time etter time. Det går helt sikkert a å få en fin tur, men nær litt oppmerksomme på at det ikke er en selvfølge at ungene synes det er så morsomt. Anonymkode: 5db3f...05e Vi har planer om og gjøre ting som barna syntes er gøy, og da blir det snorkling, ballspill, minigolf og utflukter. Vi er ikke av den type som pleier starte dagen med alkohol, men kan godt ha et glass til middag eller dessert. Jeg liker heller ikke og se de stakkars barna som må klare seg selv for at foreldrene er opptatt med seg selv. Anonymkode: 20ad4...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå