Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Har du i så fall noen tips til gode steder å spise, steder vi bør unngå. ting å gjøre (bortsett fra å sole oss og bade) osv? Reiser dit om ikke så lenge, og det er så greit å ikke måtte finne ut av alt på egenhånd. Anonymkode: cac2f...e01
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Jeg har vært rett ved siden av Podgora flere ganger, i Tucepi, men jeg har vært nede i Podgora når jeg har vært på arrangerte turer til Dubrovnic, Sarajevo og Mostar. De turene er å anbefale om du vil vekk en dag. Jeg er helt forelsket i Mostar Ellers er det ganske lite i Podgora. Liten promenade med tilhørende strand, men rolig og fint. Anonymkode: 9158c...a82
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Takk for svar! Jeg har hørt at det er lite der, og satser nok på å ta en tur til Tucepi og/eller Makarska et par kvelder. Tur til Mostar skal vurderes Anonymkode: cac2f...e01
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2017 #4 Skrevet 25. juni 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært rett ved siden av Podgora flere ganger, i Tucepi, men jeg har vært nede i Podgora når jeg har vært på arrangerte turer til Dubrovnic, Sarajevo og Mostar. De turene er å anbefale om du vil vekk en dag. Jeg er helt forelsket i Mostar Ellers er det ganske lite i Podgora. Liten promenade med tilhørende strand, men rolig og fint. Anonymkode: 9158c...a82 Så hyggelig å høre. Har mann fra Mostar og skal dit om noen uker. Gruer meg til varmen da 🌞😱 Anonymkode: 6ca5b...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå