Gå til innhold

Hvor mye kan jeg forvente å tjene som butikk/ renholder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: ee138...a1a

Skrevet

Jobbet som renholder for fire år siden og tjente vanligvis 190 kronene timen, minstelønn for renholdere er 160, tror det er noe mindre å jobbe som butikkmedarbeider. Renhold var egentlig en veldig grei jobb, men mange muligheter for høyere lønn, som nedvask, vask i høyde og i produksjon osv. Veldig spennende til tider! Men veldig tungt arbeid det som betales mer for også da. 

Anonymkode: 4c58e...3ca

Skrevet

Jeg jobbet som renholder for nesten 10 år siden, og fikk da 150 kroner timen for temporært arbeid. Fikk en del mindre for daglig renhold, husker ikke hvor mye. Regner med ar det har steget endel siden da. Tjente mye bedre som ufaglært renholder, enn som det jeg jobber med nå - som krever en bachelor

Anonymkode: 97daf...40e

Skrevet

Her har du tariffen for butikk

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=733

De fleste store kjeder betaler tarifflønn, og jobber du f.eks på en matbutikk og tar noen kveldsvakter til 22-23 om kvelden, noen lørdager og kanskje søndager om det er en søndagsåpen butikk så tjener du veldig greit inkludert tilleggene for ubekvem arbeidstid.

Jeg har full ansiennitet pluss 4 kr timen i trynetillegg, så jeg tjener 194,26 kr timen pluss tillegg.

Anonymkode: b213a...03b

Skrevet

Jeg er vikar som renholder nå og har timelønn på 145 kr.. 

Anonymkode: 0bbe5...403

Skrevet

De fleste som jobber i småbutikkene på vårt senter har 150-165kr i timelønn. De under 18 som er ekstrahjelp/ferievikar etc har ned i så lite som 120kr. 

Ikke mye tillegg å hente siden slike butikker her stenger "for tidlig" på kvelden ift feks matbutikkene som har åpent til 22-23 (de har i tillegg tariffavtaler, og det er det få av de små bedriftene her som har. Mange små butikker har ikke råd til å betale tarifflønn heller.). 

Anonymkode: 7fe4b...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...