Gå til innhold

Får gravide med fett på magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en gravid kvinne med litt ekstra fett / valker på magen får mage, viser den seg senere enn en som er tynn feks? 

Anonymkode: fa48b...7f3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om en gravid kvinne med litt ekstra fett / valker på magen får mage, viser den seg senere enn en som er tynn feks? 

Anonymkode: fa48b...7f3

Er mye som spiller inn altså 

Høy eller lav f eks 

Vanskelig å si

Anonymkode: 374f1...400

Skrevet

Før er no mi erfaring... Sidan magen stikk litt ut frå før skal det ikkje mykje til å sjå gravid ut. 

Anonymkode: 88a15...7d1

Skrevet

Samme her. Jeg var så vidt overvektig (medt på magen) da jeg ble gravid med alle tre, og fikk synlig mage tidlig. Det har nok sikkert noe med min kropp å gjøre også da, at jeg er en sånn som får stor og tidlig mage uansett. Jeg har lang overkropp også, det betyr jo ofte mindre mage, men jeg fikk enorm ballong med alle. De var store babyer også da, mellom 4 og 4,5 kg, 52-55 cm.

Skrevet

De jeg kjenner som er overvektige får kanskje større mage fort, men utifra bilder så ser de mest tykkere ut lengre...altså det tar lengre tid før det er tydelig "babymage", en tynne da de får "kul" fortere. 

Anonymkode: 66d66...7ca

Skrevet

Min mage syntes veldig tidlig, men min sylslanke vennine hadde ikke mage før rundt 7. måned. Jeg fikk ei lita jente på rundt 3000gram og hun fikk en god og rund gutt på rundt 4000gram. 

Anonymkode: e2b9d...e77

Skrevet

Jeg var veldig slank da jeg gikk med nr 1. Ingen så det før i 5.måned....

Anonymkode: ef8f9...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...