Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Sønnen min på 17 reiser en del til faren sin som bor i en annen del av landet. Han har pleid å bruke SAS ungdomsbillett, som jeg har bestilt fra min innlogging. Da har jeg kunnet krysse av for at reisen er til en person i den aktuelle aldersgruppen. Nå får jeg bare opp en beskjed om at jeg ikke er i rett aldersgruppe, og blir sendt direkte til vanlige billetter. Kan man ikke lenger bestille ungdomsbillett til andre, eller gjør jeg noe feil? Anonymkode: 9e2bb...21e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Må logge inn på ungdommens egen profil = tungvint Anonymkode: edf41...b9c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Har du tidligere fikset fra PC, og prøver nå å fikse det fra mobil/brett? Har merket meg at det ofte er en del funksjoner som forsvinner på mobil innlogging på andre nettstedet, jeg er ikke kjent med SAS. Anonymkode: e6196...ca7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du tidligere fikset fra PC, og prøver nå å fikse det fra mobil/brett? Har merket meg at det ofte er en del funksjoner som forsvinner på mobil innlogging på andre nettstedet, jeg er ikke kjent med SAS. Anonymkode: e6196...ca7 Nei, prøver på PC. Anonymkode: 9e2bb...21e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Må logge inn på ungdommens egen profil = tungvint Anonymkode: edf41...b9c Det var da en utrolig tullete endring. Ønsker de ikke å selge ungdomsbilletter? Da får jeg prøve å opprette en profil for ham. Anonymkode: 9e2bb...21e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var da en utrolig tullete endring. Ønsker de ikke å selge ungdomsbilletter? Da får jeg prøve å opprette en profil for ham. Anonymkode: 9e2bb...21e Ikke vet jeg En jeg kjenner gikk over til Norwegian Anonymkode: edf41...b9c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 Bestiller alltid på Widerøe, trenger ikke opprette profil der. Skriver bare hvem som skal reise og legger inn mail og kort. Har bestilt for andre mer enn 1 gang. Anonymkode: e29d0...3c8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2017 #8 Skrevet 24. juni 2017 Det går ikke lenger, nei. Utrolig irriterende - jeg har TO ungdommer som studerer utenbys/i utlandet og flyr hjem ofte. Jeg har spurt spesifikt og det er et faktum at de har sluttet med det. Anonymkode: 0b45b...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå