Gå til innhold

Hvor lenge kan aioli og tzatziki (fra butikk) stå i kjøleskapet etter at det er åpnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge lar dere det stå. Kan det bli dårlig? Føler at aiolien smaker det samme uansett

Anonymkode: 7ddc1...f35

Skrevet

Sålenge det lukter og smaker greit er det vel ok? Det prinsippet følges her iallefall, men aioli pleier ikke overleve spesielt lenge - det blir spist fort! 

Og sånn off topic: hvor får man kjøpt tzatziki? Nettopp vært i hellas og fikk totalt dilla på det... :P

Anonymkode: 64bcd...472

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sålenge det lukter og smaker greit er det vel ok? Det prinsippet følges her iallefall, men aioli pleier ikke overleve spesielt lenge - det blir spist fort! 

Og sånn off topic: hvor får man kjøpt tzatziki? Nettopp vært i hellas og fikk totalt dilla på det... :P

Anonymkode: 64bcd...472

Jeg kjøper tzatziki på kiwi, men det er sikkert ikke i nærheten av det du har smakt i Hellas :D Jeg synes det er så vanskelig å smake om aioli er dårlig eller ei, bare meg som spiser det

Hi

Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg ville sagt 2 uker...

Anonymkode: 2dba0...c9e

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper tzatziki på kiwi, men det er sikkert ikke i nærheten av det du har smakt i Hellas :D Jeg synes det er så vanskelig å smake om aioli er dårlig eller ei, bare meg som spiser det

Hi

Utrolig enkel å lage selv!!

Anonymkode: 0655c...fee

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig enkel å lage selv!!

Anonymkode: 0655c...fee

Har du en enkel oppskrift?

Skrevet

spiser aldri noe som har stått åpen mer enn 3 dager, og slutt og mas på at folk skal lage det selv ,noen prioterer mat fra butikken og

Anonymkode: b822d...c7f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

spiser aldri noe som har stått åpen mer enn 3 dager, og slutt og mas på at folk skal lage det selv ,noen prioterer mat fra butikken og

Anonymkode: b822d...c7f

Hvorfor spiser du det ikke etter 3 dager?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...