GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm onsdag 19 juli. 

pp nr 16

Skrevet

Ikm 18.juli. Pp3. Fekk positive streker forrige periode, bÄde fÞr ikm og etter.  men sÄ begynte eg Ä blÞ forrige veke. Er det kjemisk graviditet?

Skrevet

Det hĂžres ut som kjemisk ja. FĂ„r og det titt og ofte😝

Skrevet

Har hatt veldig metallsmak i munnen i dag. Hva kan det komme av? 

Skrevet

mye el slim de siste dagene... kan jeg ha el tidligere enn venta tro? Tester ikke denne mnd. 

Skrevet

Blir vi bare to i denne gruppa? 

Mye murringer i kveld. 😝

Skrevet
1 time siden, Flutili skrev:

Blir vi bare to i denne gruppa? 

Mye murringer i kveld. 😝

Er usikker nÄr min ikm er, syklusen har variert frÄ 28-36 dager her... men me fÄr kryssa fingrane. Ingen murringer her...

Skrevet

Tester du noe etter EL? 

Skrevet
11 timer siden, Flutili skrev:

Tester du noe etter EL? 

Nei, er kun pp3, sÄ eg tar det som det kjem forelÞpig.

Skrevet

Jeg har pleid Ă„ teste, men har ikke gjort det forrige og denne pp. Er pĂ„ pp 16, og fĂžler jeg har brukt mye penger pĂ„ tester, sĂ„ mĂ„tte ta en pause i denne testinga 😜

Skrevet
6 timer siden, Flutili skrev:

Jeg har pleid Ă„ teste, men har ikke gjort det forrige og denne pp. Er pĂ„ pp 16, og fĂžler jeg har brukt mye penger pĂ„ tester, sĂ„ mĂ„tte ta en pause i denne testinga 😜

Pp16? Det var lenge. FÄtt noko hjelp? Gravid fÞr?

Skrevet

Har barn fra fÞr av ja. 

Min mann har fÄtt konstatert fÄ og dÄrlige sÊdceller. 

Skrevet

De andre gangene brukte vi 1 Är pÄ Ä bli gravide. 

Skrevet

Kom over dette i et blad jeg har. Blir nok litt aprikos spising fremover da 😜

IMG_0995.JPG

Skrevet

Hei! Er nok her jeg hÞrer til :) ble gravid forrige pp, men mistet i uke 5. Tror at egglÞsning er i lÞpet av helga, og har lutealfase pÄ 10-12 dager. SÄ da blir det ikm i lÞpet av uke 29! Lykke til!

Skrevet

Hei😊 ikm 20 juli her. Allerede lyst Ă„ ta en test jeg😂 kjenner en del murringer, men det kan jo vere tanta som kommer fĂžr tiden da jeg normalt har litt lang syklusđŸ€” nĂ„r tenker dere teste?

Anonymkode: 88ff8...7dd

Skrevet

Jeg er veldig testoman, hadde egentlig tenkt og ikke teste fÞr Ikm denne pp. Meeeeen klarte selvfÞlgelig Ä kjÞpe mange eBay tester og da klarer ikke jeg Ä la dem ligge. SÄ tenker jeg tar en i morgen. 

Skrevet

Merker ingenting denne pp... ingen murring..

veldig usikker nĂ„r ikm er egentlig. Men fĂ„r venta Ă„ se😊 GĂžy at det har kome fleire i klubben👍

Skrevet

Venstre brystvorte er veldig Ăžm, av og pĂ„. Noe murringer. Og jeg er mer hissig 🙈

Skrevet

Har du testa flutili?😊 

Har kjent murringer i noen dager nĂ„, og fĂ„tt mye smĂ„ kviser i ansiktet (fĂ„r vanligvis en veldig Ăžm pĂ„ haken en dag fĂžr mens ellers ingenting😅🙈) 

Har ogsÄ et humÞr (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det pÄ humÞret. Husket jeg sÄ til en veninne at om jeg ikke er gravid nÄ sÄ vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. 

Hadde ikke noe merkverdig dĂ„rlig humĂžr med de 2 fĂžrste barna, iallefall som jeg kan huske😅 kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? 

Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester pÄ lager og prÞver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp pÄ graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for Ä bli skuffet. 

Skal ikke vere lett med denne ventinga jenter🙈

B.S

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du testa flutili?😊 

Har kjent murringer i noen dager nĂ„, og fĂ„tt mye smĂ„ kviser i ansiktet (fĂ„r vanligvis en veldig Ăžm pĂ„ haken en dag fĂžr mens ellers ingenting😅🙈) 

Har ogsÄ et humÞr (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det pÄ humÞret. Husket jeg sÄ til en veninne at om jeg ikke er gravid nÄ sÄ vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. 

Hadde ikke noe merkverdig dĂ„rlig humĂžr med de 2 fĂžrste barna, iallefall som jeg kan huske😅 kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? 

Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester pÄ lager og prÞver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp pÄ graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for Ä bli skuffet. 

Skal ikke vere lett med denne ventinga jenter🙈

B.S

Jeg testa i dag tidlig, 8 dpo 🙈 Litt tidlig Ă„ begynne testinga... men sannelig ikke lett Ă„ holde fingrene unna nĂ„r testene ligger der . 

Kan ikke si jeg ser noe sĂŠrlig med strek der, satser pĂ„ det dukker opp noe nĂŠrmere Ikm 😜

Skrevet

Ikm er allerede pÄ tirsdag! Rart kor fort tida gÄr pÄ ferie og uten alle testane som ligg heime. Kan tidligast testa sÞndag og er dÄ dpo 13. Kjenner jo absolutt ingenting, sÄ har lite tru. Men ein kan jo aldri vite.

har andre testa?

Skrevet

jeg skal teste lÞrdag morgen igjen. 

Skrevet

Har kjĂžpt men tror jeg mĂ„ drĂžye den og hĂ„pe at jeg blir distrahert av ferie🙊 lykke til nĂ„r dere tester😊

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...