FrÞken87 Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Ikm 18.juli. Pp3. Fekk positive streker forrige periode, bÄde fÞr ikm og etter.  men sÄ begynte eg Ä blÞ forrige veke. Er det kjemisk graviditet?
Flutili Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2017 Det hĂžres ut som kjemisk ja. FĂ„r og det titt og ofteđ
Flutili Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2017 Har hatt veldig metallsmak i munnen i dag. Hva kan det komme av?Â
Flutili Skrevet 1. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2017 mye el slim de siste dagene... kan jeg ha el tidligere enn venta tro? Tester ikke denne mnd.Â
Flutili Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2017 Blir vi bare to i denne gruppa? Mye murringer i kveld. đ
FrĂžken87 Skrevet 5. juli 2017 #7 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, Flutili skrev: Blir vi bare to i denne gruppa? Mye murringer i kveld. đ Er usikker nĂ„r min ikm er, syklusen har variert frĂ„ 28-36 dager her... men me fĂ„r kryssa fingrane. Ingen murringer her...
FrÞken87 Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, Flutili skrev: Tester du noe etter EL? Nei, er kun pp3, sÄ eg tar det som det kjem forelÞpig.
Flutili Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2017 Jeg har pleid Ă„ teste, men har ikke gjort det forrige og denne pp. Er pĂ„ pp 16, og fĂžler jeg har brukt mye penger pĂ„ tester, sĂ„ mĂ„tte ta en pause i denne testinga đ
FrĂžken87 Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 6 timer siden, Flutili skrev: Jeg har pleid Ă„ teste, men har ikke gjort det forrige og denne pp. Er pĂ„ pp 16, og fĂžler jeg har brukt mye penger pĂ„ tester, sĂ„ mĂ„tte ta en pause i denne testinga đ Pp16? Det var lenge. FĂ„tt noko hjelp? Gravid fĂžr?
Flutili Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2017 Har barn fra fĂžr av ja. Min mann har fĂ„tt konstatert fĂ„ og dĂ„rlige sĂŠdceller. Â
Flutili Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2017 De andre gangene brukte vi 1 Ă„r pĂ„ Ă„ bli gravide.Â
Flutili Skrevet 7. juli 2017 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2017 Kom over dette i et blad jeg har. Blir nok litt aprikos spising fremover da đ
Anemona Skrevet 7. juli 2017 #15 Skrevet 7. juli 2017 Hei! Er nok her jeg hÞrer til ble gravid forrige pp, men mistet i uke 5. Tror at egglÞsning er i lÞpet av helga, og har lutealfase pÄ 10-12 dager. SÄ da blir det ikm i lÞpet av uke 29! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Skrevet 12. juli 2017 Heiđ ikm 20 juli her. Allerede lyst Ă„ ta en test jegđ kjenner en del murringer, men det kan jo vere tanta som kommer fĂžr tiden da jeg normalt har litt lang syklusđ€ nĂ„r tenker dere teste? Anonymkode: 88ff8...7dd
Flutili Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #18 Skrevet 12. juli 2017 Jeg er veldig testoman, hadde egentlig tenkt og ikke teste fĂžr Ikm denne pp. Meeeeen klarte selvfĂžlgelig Ă„ kjĂžpe mange eBay tester og da klarer ikke jeg Ă„ la dem ligge. SĂ„ tenker jeg tar en i morgen.Â
FrĂžken87 Skrevet 12. juli 2017 #19 Skrevet 12. juli 2017 Merker ingenting denne pp... ingen murring.. veldig usikker nĂ„r ikm er egentlig. Men fĂ„r venta Ă„ seđ GĂžy at det har kome fleire i klubbenđ
Flutili Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #20 Skrevet 12. juli 2017 Venstre brystvorte er veldig Ăžm, av og pĂ„. Noe murringer. Og jeg er mer hissig đ
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #21 Skrevet 13. juli 2017 Har du testa flutili?đ Har kjent murringer i noen dager nĂ„, og fĂ„tt mye smĂ„ kviser i ansiktet (fĂ„r vanligvis en veldig Ăžm pĂ„ haken en dag fĂžr mens ellers ingentingđ đ) Har ogsĂ„ et humĂžr (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det pĂ„ humĂžret. Husket jeg sĂ„ til en veninne at om jeg ikke er gravid nĂ„ sĂ„ vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. Hadde ikke noe merkverdig dĂ„rlig humĂžr med de 2 fĂžrste barna, iallefall som jeg kan huskeđ kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester pĂ„ lager og prĂžver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp pĂ„ graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for Ă„ bli skuffet. Skal ikke vere lett med denne ventinga jenterđ B.S Anonymkode: 88ff8...7dd
Flutili Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #22 Skrevet 13. juli 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du testa flutili?đ Har kjent murringer i noen dager nĂ„, og fĂ„tt mye smĂ„ kviser i ansiktet (fĂ„r vanligvis en veldig Ăžm pĂ„ haken en dag fĂžr mens ellers ingentingđ đ) Har ogsĂ„ et humĂžr (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det pĂ„ humĂžret. Husket jeg sĂ„ til en veninne at om jeg ikke er gravid nĂ„ sĂ„ vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. Hadde ikke noe merkverdig dĂ„rlig humĂžr med de 2 fĂžrste barna, iallefall som jeg kan huskeđ kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester pĂ„ lager og prĂžver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp pĂ„ graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for Ă„ bli skuffet. Skal ikke vere lett med denne ventinga jenterđ B.S Anonymkode: 88ff8...7dd Jeg testa i dag tidlig, 8 dpo đ Litt tidlig Ă„ begynne testinga... men sannelig ikke lett Ă„ holde fingrene unna nĂ„r testene ligger der . Kan ikke si jeg ser noe sĂŠrlig med strek der, satser pĂ„ det dukker opp noe nĂŠrmere Ikm đ
FrÞken87 Skrevet 14. juli 2017 #23 Skrevet 14. juli 2017 Ikm er allerede pÄ tirsdag! Rart kor fort tida gÄr pÄ ferie og uten alle testane som ligg heime. Kan tidligast testa sÞndag og er dÄ dpo 13. Kjenner jo absolutt ingenting, sÄ har lite tru. Men ein kan jo aldri vite. har andre testa?
Flutili Skrevet 14. juli 2017 Forfatter #24 Skrevet 14. juli 2017 jeg skal teste lĂžrdag morgen igjen.Â
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #25 Skrevet 15. juli 2017 Har kjĂžpt men tror jeg mĂ„ drĂžye den og hĂ„pe at jeg blir distrahert av ferieđ lykke til nĂ„r dere testerđ Anonymkode: 88ff8...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ