Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

6 timer siden, Flutili skrev:

Jeg har pleid å teste, men har ikke gjort det forrige og denne pp. Er på pp 16, og føler jeg har brukt mye penger på tester, så måtte ta en pause i denne testinga 😜

Pp16? Det var lenge. Fått noko hjelp? Gravid før?

Annonse

Har du testa flutili?😊 

Har kjent murringer i noen dager nå, og fått mye små kviser i ansiktet (får vanligvis en veldig øm på haken en dag før mens ellers ingenting😅🙈) 

Har også et humør (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det på humøret. Husket jeg så til en veninne at om jeg ikke er gravid nå så vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. 

Hadde ikke noe merkverdig dårlig humør med de 2 første barna, iallefall som jeg kan huske😅 kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? 

Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester på lager og prøver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp på graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for å bli skuffet. 

Skal ikke vere lett med denne ventinga jenter🙈

B.S

Anonymkode: 88ff8...7dd

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du testa flutili?😊 

Har kjent murringer i noen dager nå, og fått mye små kviser i ansiktet (får vanligvis en veldig øm på haken en dag før mens ellers ingenting😅🙈) 

Har også et humør (kort lunte) som jeg kjenner igjen fra sist jeg ble gravid med kjemisk. Da var grunnen til at jeg trodde jeg var gravid at jeg merket det på humøret. Husket jeg så til en veninne at om jeg ikke er gravid nå så vet jeg virkelig ikke hvor dette kommer fra. 

Hadde ikke noe merkverdig dårlig humør med de 2 første barna, iallefall som jeg kan huske😅 kan dette ha sammenheng med kjemisk evt.? 

Er egentlig ganske testoman, men jeg har heldigvis ingen tester på lager og prøver holde meg noen dager til #vaaaanskelig. Holder en knapp på graviditet denne mnd, og da blir man jo ekstra redd for å bli skuffet. 

Skal ikke vere lett med denne ventinga jenter🙈

B.S

Anonymkode: 88ff8...7dd

Jeg testa i dag tidlig, 8 dpo 🙈 Litt tidlig å begynne testinga... men sannelig ikke lett å holde fingrene unna når testene ligger der . 

Kan ikke si jeg ser noe særlig med strek der, satser på det dukker opp noe nærmere Ikm 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...