Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes ikke det var så gale. Betalte 2800 for klipp av tupper og  foliestriper sist jeg var hos frisøren. Har halvlangt hår, men det er veldig tykt og måtte ha dobbelt av farge. 

Anonymkode: 3744a...9bb

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke det var så gale. Betalte 2800 for klipp av tupper og  foliestriper sist jeg var hos frisøren. Har halvlangt hår, men det er veldig tykt og måtte ha dobbelt av farge. 

Ja, håret ditt er veldig tykt. Ser du ikke hva hi skrev? Hun har kort og tynt hår. 🤔🙈

Anonymkode: cfc63...fe2

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og tannleger går tross alt ett vanskelig studie på mange, mange år. Ofte med flere hundre tusen i studielån.  Man trenger virkelig ikke være rakettforsker og slite mange år på skolen for å bli frisør. Men digg at de finnes, men de har sinnsyke priser i forhold utdannelsen. 

Anonymkode: a7669...3e0

I tillegg skal betaling hos tannlege dekke både sekretær og tannlege, og ekstremt dyrt utstyr. Frisører har også en del dyrt utstyr, men ikke stoler til en halv milion, bor (med diamanter) som slites og teknisk utstyr det kreves vedlikehold og reparasjoner av. Fyllingsmaterialene er også dyre.

Anonymkode: 1cdf2...8a7

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Olaplex er sykt dyrt! Men jeg har aldri betalt mer enn 900kr for klipp, striper, og olaplex... Og jeg har masse tykt hår så det tar lang tid!

Anonymkode: 45ab5...383

Hvordan kan du mene at olaplex er sykt dyrt når du ikke betaler mer enn 900 for alt det? 900 er veldig billig. Jeg betalte 650 sist jeg bare klippet meg, det var til og med uten hårvask

Anonymkode: c6527...dd0

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Olaplex er sykt dyrt! Men jeg har aldri betalt mer enn 900kr for klipp, striper, og olaplex... Og jeg har masse tykt hår så det tar lang tid!

Anonymkode: 45ab5...383

Eh??bullshit!

du betaler ikke mer enn 900kr klipp, striper og olaplex.. JAH særlig!

På 22.6.2017 den 8.29, Anonym bruker skrev:

Ja, håret ditt er veldig tykt. Ser du ikke hva hi skrev? Hun har kort og tynt hår. 🤔🙈

Jo, men hun skriver jo at hun har stripet, klippet og tatt olaplexkur for 2100kr. Den kuren koster ca 500.

Jeg bare stripet og klippet, og uten den ekstra fargen hadde jeg vel måtte betalt ca det samme som HI, så jeg synes hun har betalt vanlig frisør pris. 

• 2 år senere...
På 21.6.2017 den 21.07, Anonym bruker skrev:

Sykt dyrt å gå til frisør, skulle ikke tro at de ikke tjener så godt 😳

Anonymkode: 021cd...853

Men hallo i luken! Hvor tror dere alle de pengene går, rett i lomma på frisøren?! Nei da må dere tro om igjen! Av de pengene så sitter de fleste frisører igjen med 145-180,- timen som er time lønna til en frisør alt etter som hvor stor ansinitet de har. Så har man unntakene, sjefene og de med stor kundemasse som jobber på provisjon, de kan tjene i overkant av 200,- timen. Av de pengene skal det trekkes leie (som blir dyrere hvis man ligger på et senter eller ny bygg), strøm, arbeidsgiveravgift, MVA, og kostpris på produktene som blir brukt etc. 

Masse hilsener fra en Frisør som forlot yrket nettop pga den dårlige lønna! 

8 minutter siden, Frisør88 skrev:

Men hallo i luken! Hvor tror dere alle de pengene går, rett i lomma på frisøren?! Nei da må dere tro om igjen! Av de pengene så sitter de fleste frisører igjen med 145-180,- timen som er time lønna til en frisør alt etter som hvor stor ansinitet de har. Så har man unntakene, sjefene og de med stor kundemasse som jobber på provisjon, de kan tjene i overkant av 200,- timen. Av de pengene skal det trekkes leie (som blir dyrere hvis man ligger på et senter eller ny bygg), strøm, arbeidsgiveravgift, MVA, og kostpris på produktene som blir brukt etc. 

Men det er jo det som ligger i det hun skrev da. Uansett så er tråden gammel

Annonse

På 21.6.2017 den 12.00, Anonym bruker skrev:

Syns ikke det var så gale pris. Betalte mer (2700) for klipp, farging av ettervekst og noen foliestriper for å få litt mer liv i håret sist uke.

Her koster vanlig klipp rundt 600 - uansett om du klipper to cm eller 20

Anonymkode: 69757...1db

😱😱😱 Fy faen!! 

Anonymkode: 5a396...8d4

På 21.6.2017 den 8.18, Selma_ skrev:

Var hos frisør igår. Håret mitt er veldig slitt og vi ble enig om å ta foliestriper på kun ettervekst og fra øre og opp. Altså kun ettervekst og kun halve hodet. 😊 Hun fortalte om Olaplex og tok det i blekingen. Tok det i vasken også. 

Klipte meg på 2 min, kun litt på lengden nederst, ingenting oppe, ikke noe oppklipp kun på lengden.

Jeg betalte 2100kr. Wtf????

Er den Olaplexen så dyr? Burde jeg ikke fått vite det på forhånd? 

Jeg ble utrolig meg igår. Jeg har jo det tynne håret da, ikke mye jobb idet hele tatt. Utifra prisen skulle man tro jeg har det tykke håret.

Eh ja det koster jo. Hvis du ikke har råd til slik så si nei da, eller spør hvor mye det koster? Jeg bruker betale over 3000. De har prislister altså...

Anonymkode: bff39...904

8 timer siden, Frisør88 skrev:

Lærte du ikke å lese på skolen, du?

Denne tråden er fra 2017. Og hun skrev jo at det var dårlig lønn?

Anonymkode: 299ff...105

På 21.6.2017 den 9.04, Anonym bruker skrev:

Hvor har klipp en minstepris på 600 kr? Jeg bor på Hamar og klipper meg på Salong Hårfagre og betaler 390 kr for klipp og vask. Jeg har tykt, krøllete og langt hår og det tar minimum 30 minutter å klippe håret mitt. Når det kommer til hi sin pris så har jeg ikke peiling på om det er dyrt eller ikke da jeg aldri farger håret ol, men hi burde spurt om pris hvis den var viktig før hun sa ja til behandlingen.

Anonymkode: 92ab2...cdc

I Oslo får du knapt en barneklipp for den prisen.

Anonymkode: e8735...a54

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I Oslo får du knapt en barneklipp for den prisen.

Anonymkode: e8735...a54

Prisene er sikkert endret på Hamar og de siste 2 årene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...