Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Barna må ha på seg fritidsklær på skolen, men hva er det ? Anonymkode: bb6ea...124
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Min første tanke er at fritidsklær er turtøy. Men i forbindelse med at det er på skolen, så tenker jeg at det er tøy som barna kan leke i uten at det gjør noe om det ødelegges eller mistes, at det er greit å bevege seg i og ikke så fint at barnet bare er til pynt. Praktisk tøy som er passende for årstiden, varmt vintertøy og regntøy. At de ikke går i magetopper og joggesko hele vinteren, at de har luer og votter når det er minusgrader, at de har noe annet enn støvler i 20 varmegrader. Anonymkode: 94dae...f18
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Altså på en vanlig skoledag, ikke turdag? Det er faktisk jenter som kommer i prinsessekjole og pensko på skolen om de får kle seg selv, det er ikke særlig praktisk eller varmt når de er ute en time midt på dagen og herjer i klatrestativer, ballbinge osv. Så jeg tenker de mener praktiske klær, etter vær, som tåler å bli lekt i. Man pynter seg ikke for å gå på skolen (ihvertfall ikke før du er 14 år og forelsket så du må gjøre inntrykk ) Anonymkode: 61212...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå