Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Har personen blokkert meg eller hva er greia? Noen som vet? Anonymkode: 18eae...77d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Det kan også bare være at du akkurat da var utenfor dekning, da skjer det meg. Har også fått det når det har vært feil hos Telenor. Om du ikke har betalt regningen kan det visstnok også komme. Det har skjedd meg ofte når jeg har vært i områder med lite eller dårlig dekning, da er det bare å vente til litt bedre dekning og så sende den på nytt igjen. Anonymkode: 10d3d...0cf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Jeg er hjemme å har sendt sms til flere idag. Har betalt regningen. Er kun denne jeg ikke får sendt til. Har sendt sms med denne personen før. Veldig rart. H.i Anonymkode: 18eae...77d
Superdolly Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Har du iPhone? Jeg opplevde nylig det samme med min. Det viste seg at den prøvde å sende som iMessage, og når det ikke gikk så fikk jeg beskjed om at meldingen ikke ble sendt. Du kan fikse det ved å gå inn på innstillinger, og velge at den skal sende meldinger som sms hvis iMessage ikke går.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Nå funker det igjen plutselig 😄😄 rart hvor desperat man blir 😀😀 H.i Anonymkode: 18eae...77d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Om du hadde vært blokkert så kunne du fortsatt sendt meldinger til personen,han hadde bare ikke fått lest meldingen. Anonymkode: 53bab...31e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du hadde vært blokkert så kunne du fortsatt sendt meldinger til personen,han hadde bare ikke fått lest meldingen. Anonymkode: 53bab...31e Ok. Var hverfall ikke blokkert og godt var det 😄 H.i Anonymkode: 18eae...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå