Cersei Lannister Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Jeg sitter og vurdere og planlegge en ferietur til Island, da jeg ikke har vært på utenlandstur med datteren min virker det som en fin plass og dra. Hun blir 7 år til neste år. Er det noen som har vært på reise dit og vil dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Helt fantastisk 👍 Vi leide bil, leide privat leilighet, gikk i offentlige bad og opplevde alle must ting i vårt tempo. Spis på pærlan om bra vær og drar dere på Golden sirkel så få med dere vulkanen mange kjører forbi og det finnes spisested i et fjøs 😂 Man spiser med bare en glassvegg mellom seg og kuene. Veldig underholdene for ungene 😅 Anonymkode: f77ec...283
Cersei Lannister Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt fantastisk 👍 Vi leide bil, leide privat leilighet, gikk i offentlige bad og opplevde alle must ting i vårt tempo. Spis på pærlan om bra vær og drar dere på Golden sirkel så få med dere vulkanen mange kjører forbi og det finnes spisested i et fjøs 😂 Man spiser med bare en glassvegg mellom seg og kuene. Veldig underholdene for ungene 😅 Anonymkode: f77ec...283 Et veldig dumt spørsmål: Er det vanskelig og kjøre der? eller er det som her i Norge? Det lille jeg har sett på nettet virker helt utrolig gøy og oppleve. Vil heller dra på en opplevelsestur enn å ligge på en strand i en uke Hvor går man for å få låne leiligheter der? Det hadde jo vært enda bedre enn hotell
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Island er helt fantastisk! Husk badetøy! Bare i Reykjavik er det vel 10 svømmehaller, hvor omtrent alle har badebasseng ute, og de aller fleste er kjekke for ungene med sklier ol. 😊 Det er lett å kjøre der. Helt som her hjemme. 😊 Vi leide leilighet gjennom hotels.com. (Ikke den du spurte, men kan nå svare likevel 😊) Anonymkode: 2c8d3...979
Cersei Lannister Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2017 Har bare hatt lappen i 4 år og ikke kjørt i store byer og så vidt over grensa til Sverige, så synes det høres skummelt ut å kjøre der Er de dyre og leie? Har sett div. pakketurer som virker fristende, men vurderer og lage en pakke selv Er det forresten dyrt der? tenker på hovedsaklig mat Satt og kikket på nettet her om dagen og bestemte meg for at neste år skal jeg og jentungen ha en skikkelig ferie (de siste årene har jeg hatt en uke ferie og da mer hjemme ferie, ellers bare jobb), så tenkte og ta en skikkelig tur der vi kunne kose oss.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #6 Skrevet 19. juni 2017 Jeg synes å huske at prisene er omtrent som hjemme. Ihvertfall på mat. Kanskje noe rimeligere, men i samme leia som hjemme. Bading er vesentlig billigere da. 😊 Det er null problem å fikse alt selv. Med fly og bosted og leiebil. Vi gjorde det da vi var der i fjor. Men er du utrygg kan det jo være hjelp i pakketur.. Men bruk en time på nett først og søk litt på leiebil og fly og bolig, det er absolutt ikke vanskelig å finne ut av. 😊 Jeg syntes veiene minnet om hjemme, å kjøre i Reykjavik var likt som å kjøre i en norsk by, og utover det var det som å kjøre på norske landeveier. 😊 Reykjavik er vel på størrelse med Trondheim, så det er ikke den største byen akkurat. 😊 Kjøp dere en turguide til Island, og planlegg hva dere vil se og oppleve. Det er mye kjekt å se/gjøre for dere begge. 😊 Anonymkode: 2c8d3...979
Cersei Lannister Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2017 Skal google litt og se hva jeg finner Takk for masse gode svar Er mest kjøringen i seg selv jeg er utrygg på Er trygg på veiene hjemme, men ellers er jeg usikker Badingen er jo hovedplanen med turen, er jo et badeparadis i en varmekilde der jo
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2017 #8 Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Cersei Lannister skrev: Et veldig dumt spørsmål: Er det vanskelig og kjøre der? eller er det som her i Norge? Det lille jeg har sett på nettet virker helt utrolig gøy og oppleve. Vil heller dra på en opplevelsestur enn å ligge på en strand i en uke Hvor går man for å få låne leiligheter der? Det hadde jo vært enda bedre enn hotell Går fint å kjøre. Vil du ut i den ultimate ødemarka, så lei en SUV.
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2017 #9 Skrevet 19. juni 2017 38 minutter siden, Cersei Lannister skrev: Skal google litt og se hva jeg finner Takk for masse gode svar Er mest kjøringen i seg selv jeg er utrygg på Er trygg på veiene hjemme, men ellers er jeg usikker Badingen er jo hovedplanen med turen, er jo et badeparadis i en varmekilde der jo Flere badeparadiser!
Cersei Lannister Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2017 Vil dere fortelle om hvor omtrent en slik reise vil komme på? Vet jeg må spare meg opp til denne turen
Gjest Antarctica Skrevet 19. juni 2017 #11 Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Cersei Lannister skrev: Vil dere fortelle om hvor omtrent en slik reise vil komme på? Vet jeg må spare meg opp til denne turen Kost, losji og leiebil: omtrent som norske priser. Aktiviteter: kommer litt an på hva du vil gjøre. Å gå i den Blå Lagune er dyrt, for det er mer som et spa. Ligger også langt av lei ute mot Keflavik. Men å gå i de vanlige offentlige badene (som også har geotermisk vann) er billig.
Hannepålandet Skrevet 20. juni 2017 #12 Skrevet 20. juni 2017 7 timer siden, Cersei Lannister skrev: Vil dere fortelle om hvor omtrent en slik reise vil komme på? Vet jeg må spare meg opp til denne turen Icelandair har ofte pakketilbud. Sjekk det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå