Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Vil stoffet sprekke? Mannen sie lær sofa er dårlig kvalitet 🙊 Anonymkode: ae693...568
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Det kommer vel an på to ting, vil jeg tro - hvilken kvalitet man kjøper i utgangspunktet, og hvor flink man er til å vedlikeholde den. God kvalitet og godt vedlikehold gjør at slike sofaer kan holde i "evigheter". Stoppen/putene/fyllet blir da slitent lenge før skinnet. Da jeg var akkurat ferdig med studiene kjøpte jeg en gammel skinnsofa, hele gruppen 3-, 2- og 1-seter, mest trolig fra 70-tallet, kanskje enda tidligere. Den var da over 30 år. Hadde den sofaen i flere år før jeg ga den bort til Fretex - som ble kjempeglade for å få den "for det er så sjelden vi får ting som er av så god kvalitet". Man så jo der at skinnet var slitt noen steder, men pga. den opprinnelige kvaliteten så ga det den nesten bare et bedre preg, det skjemmet den ikke. Den ble solgt fra Fretex to dager etter de fikk den inn. Jeg har en stressless-lignende stol som jeg har hatt i 22-23 år nå, det var god kvalitet og den er akkurat like fin i dag som da jeg kjøpte den. Kjøpte en ganske tidløs design så den er helt grei slik også. Det jeg synes er ulempen med skinnsofaer, det er at de er så kalde å sette seg i høst og vinter. Det går jo fort over, men for en frysepinne som meg så liker jeg det ikke Da er Alcantara-stoff å anbefale om dere har barn. Helt suverent, uansett hva jeg har fått på den sofaen så er det bare å tørke det bort med en klut med litt zalo på, kan også vaske trekkene i maskinen. Makrell i tomat, tomatsaus, rødvin, mørk sjokolade som har smeltet inn i den, blåbær - alt går bort! Enkleste jeg har vært borti Men en venninne av meg sverger skinnsofaer, har bare det. De har flere veldig aktive barn som alltid har venner hjemme, og de får herje en del. Min venninne elsker sine skinnsofaer fordi de holder seg så bra, sier hun. Anonymkode: 7f57d...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå