GĂ„ til innhold

Ser du en strek? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser en liten strek pÄ disse bildene? Det var litt tydeligere i virkeligheten, og jeg kunne se antydninger etter et par minutter. Gjort det ene bildet svart/hvitt og Þkt kontrasten for Ä prÞve Ä fÄ det frem litt bedre. Hva tror dere? Kan den vÊre positiv?:) Testen er tatt pÄ morgenurin (ca 12 dpo).

Tok ogsÄ en CB early pÄ fredag. Den var blendahvit. SÄ pÄ den etter 12timer, da var det plutselig en liten strek. Regner den som ugyldig nÄr det gikk sÄ mange timer fÞr streken dukket opp. 

20170618_095803.jpg

20170618_100055.jpg

Skjermbilde 2017-06-18 kl. 18.03.06.png

Anonymkode: fc873...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser strek pĂ„ de to Ăžverste 😀 Krysser fingrene for degđŸ‘đŸœ

Skrevet

Nei. Ta digital test om du er over mens :)

Skrevet

Krysser fingrene jeg ogsÄ :) SÄ spennende! Forventer mens pÄ tirsdag, sÄ tenkte Ä ta en digital CB tirsdag morgen. Bare litt kjedelig Ä vente :P

Skrevet

Jeg ser strek pĂ„ alle bildene 😃

Anonymkode: dc3e5...a46

Skrevet

Ser litt antydning til strek ja đŸ˜ŠâœŒđŸ»

Skrevet

Sommerfugler i magen her nÄ ;) Ville dere ha tatt en ny test i morgen tidlig eller ventet med tanke pÄ stigning av hcg? Hvis jeg er gravid sÄ vil det vel kanskje ikke bli store forskjellen i hvor tydelig streken er bare pÄ et dÞgn?

Skrevet

Ser svak strek pÄ de :) nÄr er ikm?

Skrevet

Hva med Ä ta en test pÄ ettermiddagen? UnngÄ Ä tisse og drikke mye de siste 4 timene. Hos meg var dÄ streken tydeligere pÄ ettermiddagen enn pÄ morgenen :-)

Anonymkode: 71bea...c7c

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Ikm er pÄ tirsdag :) Jeg kan jo vurdere Ä ta den litt utpÄ dagen som du sier. CB-test venter jeg med til ikm i alle fall, da jeg synes de er litt i dyreste laget til Ä ta i hytt og pine :)

Skrevet

Jeg ser en svak strek pĂ„ de to Ăžverste bildene 😊 Mine tester var tydeligst pĂ„ kvelden. Jeg drakk en del og sĂ„ lot jeg vĂŠre Ä drikke/tisse pĂ„ i hverfall tre timer. MĂ„ ikke drikke hele tiden for da blir urinen alt for utvannet 😊Lykke til 😊  

Anonymkode: bf4ef...cde

Skrevet

Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i gÄr. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for Ä ikke drikke noe pÄ hele dagen, og dro og kjÞpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprÞtt!!!! SkjÞnner det ikke helt, men er sÄ glad! <3 HÄper bare den lille holder seg der inne :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i gÄr. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for Ä ikke drikke noe pÄ hele dagen, og dro og kjÞpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprÞtt!!!! SkjÞnner det ikke helt, men er sÄ glad! <3 HÄper bare den lille holder seg der inne :)

Gratulerer! 😀 Jeg sĂ„ strek pĂ„ alle bildene. Godt Ă„ se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld 👍

Skrevet
1 time siden, MammaMĂž85 skrev:

Gratulerer! 😀 Jeg sĂ„ strek pĂ„ alle bildene. Godt Ă„ se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld 👍

Tusen, tusen takk! <3 Hadde faktisk mest troa pÄ at det var en skyggestrek. Strek var det i alle fall :D Litt pussig at den var sÄ svak. Trodde den type tester slo ut ganske lenge fÞr CB digital. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...