Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #1 Skrevet 18. juni 2017 Noen som ser en liten strek pÄ disse bildene? Det var litt tydeligere i virkeligheten, og jeg kunne se antydninger etter et par minutter. Gjort det ene bildet svart/hvitt og Þkt kontrasten for Ä prÞve Ä fÄ det frem litt bedre. Hva tror dere? Kan den vÊre positiv? Testen er tatt pÄ morgenurin (ca 12 dpo). Tok ogsÄ en CB early pÄ fredag. Den var blendahvit. SÄ pÄ den etter 12timer, da var det plutselig en liten strek. Regner den som ugyldig nÄr det gikk sÄ mange timer fÞr streken dukket opp. Anonymkode: fc873...0ef
Mamma2013.2015 Skrevet 18. juni 2017 #2 Skrevet 18. juni 2017 Ser strek pĂ„ de to Ăžverste đ Krysser fingrene for degđđœ
mammatil4ioktober :) Skrevet 18. juni 2017 #3 Skrevet 18. juni 2017 Nei. Ta digital test om du er over mens
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Krysser fingrene jeg ogsÄ  SÄ spennende! Forventer mens pÄ tirsdag, sÄ tenkte Ä ta en digital CB tirsdag morgen. Bare litt kjedelig Ä vente Anonymkode: fc873...0ef
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #5 Skrevet 18. juni 2017 Jeg ser strek pĂ„ alle bildene đ Anonymkode: dc3e5...a46
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #7 Skrevet 18. juni 2017 Sommerfugler i magen her nÄ  Ville dere ha tatt en ny test i morgen tidlig eller ventet med tanke pÄ stigning av hcg? Hvis jeg er gravid sÄ vil det vel kanskje ikke bli store forskjellen i hvor tydelig streken er bare pÄ et dÞgn? Anonymkode: fc873...0ef
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #9 Skrevet 18. juni 2017 Hva med Ä ta en test pÄ ettermiddagen? UnngÄ Ä tisse og drikke mye de siste 4 timene. Hos meg var dÄ streken tydeligere pÄ ettermiddagen enn pÄ morgenen :-) Anonymkode: 71bea...c7c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #10 Skrevet 18. juni 2017 Takk for svar alle sammen  Ikm er pÄ tirsdag  Jeg kan jo vurdere Ä ta den litt utpÄ dagen som du sier. CB-test venter jeg med til ikm i alle fall, da jeg synes de er litt i dyreste laget til Ä ta i hytt og pine Anonymkode: fc873...0ef
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2017 #11 Skrevet 18. juni 2017 Jeg ser en svak strek pĂ„ de to Ăžverste bildene đ Mine tester var tydeligst pĂ„ kvelden. Jeg drakk en del og sĂ„ lot jeg vĂŠre Ä drikke/tisse pĂ„ i hverfall tre timer. MĂ„ ikke drikke hele tiden for da blir urinen alt for utvannet đLykke til đ  Anonymkode: bf4ef...cde
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #12 Skrevet 19. juni 2017 Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i gÄr. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for Ä ikke drikke noe pÄ hele dagen, og dro og kjÞpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprÞtt!!!! SkjÞnner det ikke helt, men er sÄ glad! <3 HÄper bare den lille holder seg der inne Anonymkode: fc873...0ef
MammaMĂž85 Skrevet 19. juni 2017 #13 Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tok en ny test i dag tidlig, som viste like svak strek som i gĂ„r. Deretter enda en strips, hvor testen viste strek, men den var enda svakere igjen. Bestemte meg for Ă„ ikke drikke noe pĂ„ hele dagen, og dro og kjĂžpte en test etter jobb. CB digital, og der dukket det opp GRAVID 1-2UKER!!!! Det er helt sprĂžtt!!!! SkjĂžnner det ikke helt, men er sĂ„ glad! <3 HĂ„per bare den lille holder seg der inne Anonymkode: fc873...0ef Gratulerer! đ Jeg sĂ„ strek pĂ„ alle bildene. Godt Ă„ se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld đ
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #14 Skrevet 19. juni 2017 1 time siden, MammaMĂž85 skrev: Gratulerer! đ Jeg sĂ„ strek pĂ„ alle bildene. Godt Ă„ se det var noe mer enn teit skygge for en gangs skyld đ Tusen, tusen takk! <3 Hadde faktisk mest troa pĂ„ at det var en skyggestrek. Strek var det i alle fall  Litt pussig at den var sĂ„ svak. Trodde den type tester slo ut ganske lenge fĂžr CB digital. Anonymkode: fc873...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ