Gå til innhold

Tømt halsbyll idag, andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har gjort det? Synes det var grusomt vondt og gruer meg til neste runde imorgen. Må også få operert bort mandlene etter sommeren siden avdelingen er stengt nå. Noen som har gjort det i voksen alder?

Anonymkode: fa5b9...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok mandlene for fire år siden, ja som 28 åring.. mulig jeg er pyse men det var fryktelig vondt etterpå. 

Slet med kvalme og oppkast etter narkose og fikk ørebetennelse..

Anonymkode: 0b0f1...f4a

Skrevet

Har tømt mange halsbyller og jeg synes det er verre enn åpent armbrudd og fødsler. Rett og slett jævlig.

Tok mandlene da jeg var 35. Det var innmari vondt etterpå. På dag 13 etter operasjonen revnet ene såret, måtte i hui og hast til sykehuset hvor de brant såret for å stoppe blødningene og sy det på nytt. Nye 14 dager med sykemelding og smerter. Og ja, narkosen ga meg hjertestans og atrieflimmer. 

Jeg forbanner mine tidligere mandler herfra og inn i evigheten. 

Anonymkode: 4f45b...72a

Skrevet

Tatt mandlene i voksen alder, og uten komplikasjoner. Som for de aller fleste, så går det helt greit. Ja det er vondt de første ukene , og sårt i en god periode etter de verste smertene er vekk men det fikser du. Det er verdt det og slippe slite med det etterpå. 

Det var verre og føde 😜

Anonymkode: 57e10...efe

Skrevet

Tømt halsbyll. Fikk bedøvelse, MRN var veldig vondt, og utrolig ekkelt med all verken i munnen. 

Fjernet mandlene da jeg var 36. Veldig vondt. Tåler ikke nsaids, så levde på paralgin forte noen dager. Ubehagelig smak og følelse (for uten smertene)  etter operasjonen pga jeg følte løs hud etter brenningen. Gikk jo bra, men mye annet jeg heller ville gjort hvis jeg kunne velge. 

Anonymkode: 21315...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...