Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #1 Skrevet 15. juni 2017 Og tida renner ut. Mor, far og sønn på 11 år. Budsjett ca 30-35 000. What to do? ønsker egentlig en litt aktiv ferie, med bademuligheter. Tips? Anonymkode: 69302...f18
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #2 Skrevet 15. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og tida renner ut. Mor, far og sønn på 11 år. Budsjett ca 30-35 000. What to do? ønsker egentlig en litt aktiv ferie, med bademuligheter. Tips? Anonymkode: 69302...f18 Sykkel og telt i Danmark Anonymkode: ff8ee...484
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #3 Skrevet 15. juni 2017 Verden ligger foran deres føtter! Med en så stor gutt - hva med byferie? Kultur, shopping og fornøyelse! Berlin har veldig mye for alle og enhver. Eller hva med Barcelona? Da har man jo strand i byen Anonymkode: 2b8e8...359
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #4 Skrevet 15. juni 2017 Med det budsjettet og dårlig tid er det mye dere får gjort da Jeg hadde tatt en "hoppe på tur" eller sjekket finn etter billetter,. Er så mye fint og billig der ute. Har dere passene klare så kan dere jo titte sammen, finne et sted som ser bra og og dra Skal du bestille via "vanlige" reieselskap sider blir det fort dyrt å bestille å sent. Kroatia er et sted jeg er nysgjerrig på iallefall Og Gdansk i Polen. Der har de flere fine fornøyelsesparker. Anonymkode: 84016...6d7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 For det budsjettet kan dere kjøre ned til Italia og leie dere inn på disse caravan-byene langs hele kysten rundt Venezia. Book dere inn på hotel gjennom hotels.com eller høyere.com på vegen ned. Masse restplasser for billig penge som du kan bestille akkurat når du trenger det. Da kan dere ta hver dag som dere føler for. Se alpene og alle stedene alle andre flyr over. Ta med grill og spis lunsj på de rareste steder. Vi gjør dette gang på gang, så det går faktisk smertefritt hvis en har litt is i magen. Anonymkode: fd78d...4d0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 Takk, har sett på sydenturer, og finner til ca 20 000, det er ho innafor. Kan ikke kjøre så langt, selv om det hadde vært artig. Jeg får leite litt idag og se hva jeg finner😊 Tenker litt på Danmark. Sykkeltur der høres jo kjekt ut👍😊 Anonymkode: 69302...f18
Chupa chups Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 Et par uker i England skal dere fint klare på det busjettet. Flybilletter dit er fortsatt billige (om dere er litt fleksible) leiebil likeså, ellers er offentlig transport ikke så ille heller. Hoteller og B&B kan finnes rimelig. Det er så mye å se og gjøre i England. Vi drar dit hvert år. Sør-England er favoritten. Ganske stabilt vær og flotte strender.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #9 Skrevet 15. juni 2017 Er ikke så gode på planlegging vi heller men vi fikk lagt opp en rute til slutt, det i siste liten. Egentlig var syden planlagt og vi var ett klikk fra å bestille men grunnet graviditet med tidligere blødninger så ble jeg frarådet å fly. Men det gjør ikke noe,for jeg trorvi kommer til å få en super fin ferie, det krevde som sagt bare litt ekstra tid til planlegging Det er et hav av muligheter på internettet og mye å velge mellom, noe som kan gjøre det vanskelig å velge hvor man skal reise. Her blir det kjøretur til Danmark, Østersjøen i Tyskland og Sverige. Vi leste oss godt opp på hvilke steder som var anbefalt og bestilte feriehus og hotell ut i fra andres erfaringer og tilbakemeldinger Med budskjettet dere har så har dere mange muligheter hvertfall God tur Anonymkode: 9525c...e69
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #10 Skrevet 15. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk, har sett på sydenturer, og finner til ca 20 000, det er ho innafor. Kan ikke kjøre så langt, selv om det hadde vært artig. Jeg får leite litt idag og se hva jeg finner😊 Tenker litt på Danmark. Sykkeltur der høres jo kjekt ut👍😊 Anonymkode: 69302...f18 Jeg bare venter til minstebarnet mitt blir litt eldre, da skal vi på sykkeltur i Danmark. Gleder meg sånn😁 Vente iallfall 3 år til;) Har vært drømmeferien min siden jeg var barn😄 Anonymkode: ff8ee...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå