Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 IKKE langpanne...... det blir aldri spist av. Anonymkode: 92a3c...08f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Jeg pleier å lage eplekake med vaniljekrem gjemt inni. Supergod og veldig saftig! Anonymkode: c3754...cae
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Hvorfor ikke langpanne? Merkelig at alle kaker bakt i langpanne ikke blir spist🤔 Ville laget ostekake i langpanne😉 Anonymkode: 74693...2a0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 Pavlova i langpanne Snickerskake i langpanne Ostekake i langpanne Eplekake i langpanne Min erfaring er at om du baker noe annet enn sjokoladekake i langpanna går det unna som bare det Sist avslutning bakte jeg kanelsnurrer, det var noe av det første som ble tomt Anonymkode: b9551...e45
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Pavlova og ostekake er jo ikke så praktisk på skoleavslutning. Det forutsetter jo askjetter og skjeer, og det har man ikke alltid tilgjengelig på slike tilstelninger. Boller eller muffins går lett unna. Jeg har bakt disse mange ganger til slike arrangementer. Lett å bake, og de blir gode: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaermuffins Anonymkode: 4c816...fa6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Pavlova og ostekake er jo ikke så praktisk på skoleavslutning. Det forutsetter jo askjetter og skjeer, og det har man ikke alltid tilgjengelig på slike tilstelninger. Boller eller muffins går lett unna. Jeg har bakt disse mange ganger til slike arrangementer. Lett å bake, og de blir gode: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaermuffins Anonymkode: 4c816...fa6 Papptallerkener og plastikkskjeer, ikke akkurat uoverkommelig å fikse da😅🤔 Anonymkode: 74693...2a0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 Det spiller ingen rolle hva som er i langpanna 😂 Det er prøvd sjokoladekake, gulrotkake, snickerskake, krydderkake, eplekake... Jeg tar aldri av langpanne selv heller... Men nå ble vi opphengt i langpanne og det er ikke et alternativ... Tips til noe annet? Anonymkode: 92a3c...08f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #9 Skrevet 11. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det spiller ingen rolle hva som er i langpanna 😂 Det er prøvd sjokoladekake, gulrotkake, snickerskake, krydderkake, eplekake... Jeg tar aldri av langpanne selv heller... Men nå ble vi opphengt i langpanne og det er ikke et alternativ... Tips til noe annet? Anonymkode: 92a3c...08f Så det er den firkantede formen som gjør kaka uspiselig? Da foreslår jeg kakene som allerede er nevnt, men i rund form. 😉 Anonymkode: b4a21...07a
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #10 Skrevet 11. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er den firkantede formen som gjør kaka uspiselig? Da foreslår jeg kakene som allerede er nevnt, men i rund form. 😉 Anonymkode: b4a21...07a Kanskje det er formen det er noe galt med 😈 For hvis de er delt opp i stykker og lagt på et annet fat blir de spist 🙈 Anonymkode: 92a3c...08f
Superdolly Skrevet 11. juni 2017 #11 Skrevet 11. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det er formen det er noe galt med 😈 For hvis de er delt opp i stykker og lagt på et annet fat blir de spist 🙈 Anonymkode: 92a3c...08f Så merkelig! Her er det sjokoladekake i langpanne som går aller først unna. Og langpanne er jo en veldig grei løsning når du må ha en stor kake. Ellers har jeg noen ganger satset på muffins når det skal gå litt fort unna. Og da mener jeg bakingen . Det er alltid populært.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #13 Skrevet 11. juni 2017 21 minutter siden, Blair Waldorf skrev: gele , må vel ikke være kake Jo, derfor jeg spurte etter kakeideer. Anonymkode: 92a3c...08f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #14 Skrevet 11. juni 2017 27 minutter siden, Superdolly skrev: Så merkelig! Her er det sjokoladekake i langpanne som går aller først unna. Og langpanne er jo en veldig grei løsning når du må ha en stor kake. Ellers har jeg noen ganger satset på muffins når det skal gå litt fort unna. Og da mener jeg bakingen . Det er alltid populært. Jeg har god tid så det trenger ikke å gå fort unna 😉 Anonymkode: 92a3c...08f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #15 Skrevet 11. juni 2017 Om du har god til foreslår jeg kanelboller, få kan motstå fersk gjærbakst Ellers har jeg et fat som er litt større en langpanna, så jeg serverer aldri langpannekaker rett fra langpannen. Jeg serverer fra fat 😉 Anonymkode: b9551...e45
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #16 Skrevet 11. juni 2017 Bak en stor marsipankake? Anonymkode: 44140...5b8
Lessismore Skrevet 11. juni 2017 #18 Skrevet 11. juni 2017 Rullekake da? Eller blir det kanskje feil, siden den bakes i langpanne...? (Jeg bare spør, mener ikke å være frekk.) 😅
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #19 Skrevet 11. juni 2017 14 minutter siden, Lessismore skrev: Rullekake da? Eller blir det kanskje feil, siden den bakes i langpanne...? (Jeg bare spør, mener ikke å være frekk.) 😅 😂 budapestrullekake kanskje? Det er godt 😁 jeg tror at folk tror at langpannekaker er tørr. (Det var en dårlig setning...!) Hi Anonymkode: 92a3c...08f
soleia Skrevet 11. juni 2017 #20 Skrevet 11. juni 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 budapestrullekake kanskje? Det er godt 😁 jeg tror at folk tror at langpannekaker er tørr. (Det var en dårlig setning...!) Hi Anonymkode: 92a3c...08f swissrull med bær og krem er veldig godt, og ser stor ut - men den er raskt å lage, då http://www.detsoteliv.no/oppskrift/swissrull-marengs-med-baer
Lessismore Skrevet 11. juni 2017 #21 Skrevet 11. juni 2017 Kvæfjordkake er og ganske digg! https://www.tine.no/oppskrifter/kaker/krem-og-sjokoladekaker/verdens-beste-kvæfjordkake
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #22 Skrevet 11. juni 2017 Dobbel sjokoladekake. Begge dynkes med bringebærcoulis. Jeg pleier ha marsipanlokk. Da blir folk skikkelig overrasket over innholdet. Kan gjerne ha smørkrem under marsipanlokket også. Lag coulisen litt syrlig, det balanserer alt det søte. Pynt med friske bringebær. Anonymkode: 20059...67d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #23 Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det er formen det er noe galt med 😈 For hvis de er delt opp i stykker og lagt på et annet fat blir de spist 🙈 Anonymkode: 92a3c...08f Mente ikke at du skulle servere kaken i langpannen. Man skjærer jo opp kaken og legger på fat... Du slår meg ikke som spesielt løsningsorientert, så ønsker lykke til😉 Anonymkode: 74693...2a0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #24 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mente ikke at du skulle servere kaken i langpannen. Man skjærer jo opp kaken og legger på fat... Du slår meg ikke som spesielt løsningsorientert, så ønsker lykke til😉 Anonymkode: 74693...2a0 Jeg mente formen som i firkantform 😉 Og ikke kakeformen. De som bor her liker ikke firkantformede kaker... Legger jeg langpannebaksten på et annet fat blir de spist. Ligger de i langpannen blir de ikke spist. Hmmm... Anonymkode: 92a3c...08f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #25 Skrevet 11. juni 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det spiller ingen rolle hva som er i langpanna 😂 Det er prøvd sjokoladekake, gulrotkake, snickerskake, krydderkake, eplekake... Jeg tar aldri av langpanne selv heller... Men nå ble vi opphengt i langpanne og det er ikke et alternativ... Tips til noe annet? Anonymkode: 92a3c...08f Nå ble jeg nysgjerrig, hvorfor tar du aldri kake fra langpanna? hva er galt med de? Anonymkode: 7835a...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå