Haakonsen Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Hei dere! Jeg trenger hjelp til Ă„ tyde denne! Det skal vĂŠre et pluss tegn i det store vinduet! Skulle hatt mensen i dag! âșïž Er det et pluss tegn eller er det jeg som ser syner? đ±
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 Den er positiv!! Anonymkode: 10463...519
Haakonsen Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2017 Tusen takk for svar! Jeg er sĂ„ usikker, for den loddrette streken er sĂ„ svak  skal kjĂžpe en digital i morgen, og se da! HĂ„per den er positiv som dere sier!Â
HĂ„pefull25 Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Den er sĂ„ positiv atte! Min fĂžrste test var enda svakere enn det!Â
Haakonsen Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, HĂ„pefull25 skrev: Den er sĂ„ positiv atte! Min fĂžrste test var enda svakere enn det! Den loddrette din var svakere? Â
HĂ„pefull25 Skrevet 11. juni 2017 #8 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, Haakonsen skrev: Den loddrette din var svakere?  Jeg brukte en annen type test, men kontrollstreken var MYE sterkere, streken var like svak som din. PĂ„ pakken til clear blue plus stĂ„r det ogsĂ„ svart pĂ„ hvitt at svak test er ogsĂ„ positiv test (husker ikke ordrett hva det stĂ„r men). Denna vil jeg vĂ„ge Ă„ pĂ„stĂ„ at er positiv! Kikk inne pĂ„ 1. Termin forumet, der veit jeg det er noen helt like tester til din, og de er sĂ„ gravide atte Â
Haakonsen Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2017 30 minutter siden, HÄpefull25 skrev: Jeg brukte en annen type test, men kontrollstreken var MYE sterkere, streken var like svak som din. PÄ pakken til clear blue plus stÄr det ogsÄ svart pÄ hvitt at svak test er ogsÄ positiv test (husker ikke ordrett hva det stÄr men). Denna vil jeg vÄge Ä pÄstÄ at er positiv! Kikk inne pÄ 1. Termin forumet, der veit jeg det er noen helt like tester til din, og de er sÄ gravide atte  Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ