Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Tips?? Hvem ttar imot slikt? Anonymkode: 9ff1e...ee3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Jeg bruker å sende med når jeg leverer klær til hjelpesendinger. Har en lokal organisasjon jeg leverer til og de hjelper bl a barnehjem i Ukraina. Uff og Fretex kan sikkert også ta imot. Anonymkode: 4a8ea...eda
februarprins2013 Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 ga dem bort til noen jeg viste ikke hadde så mye penger og de ventet barn
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 Fretex... ja det er lurt. Anonymkode: 9ff1e...ee3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #6 Skrevet 11. juni 2017 Vi ga bort veldig mange til omvendt julegaver ett år. Der vi bodde før hadde de en juletradisjon der ungene ga gaver til nissen, dette skulle vær bamser eller noe jeg ikke kommer på akkurat nå. Vi tømte loftet til mamma og endte opp med tre sekker vi ga bort (meg og min søster kunne ikke gi bort alt, det var mange som måtte spares på selv om vi var voksne) Nå har vi gitt til det lokale loppemarkedet, veldig kjekt når ungen gikk i korpset. Da kunne vi bare ta med slikt når vi skulle på dugnad. Det kom inn mye penger av dette heldigvis, men best av alt så ble jeg kvitt det. Når syria flykningene kom ga vi bort endel små bamser. En sønn av mammas veninne skulle dele disse ut i forbindelse med jobben, så han utnyttet sine kontakter. Kjekt for meg som fikk ungene til å kvitte seg med enda mer. Fretex tar i mot, og jeg tror ganske mange slike organisasjoner tar imot. Endel mottak tar nok også imot. Anonymkode: 01dc6...685
Lolitalolita Skrevet 11. juni 2017 #7 Skrevet 11. juni 2017 Asylmottak? Der er det kanskje mange små som ikke har noe med seg fra der de kommer fra 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå