Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #1 Skrevet 11. juni 2017 Jeg har tidligere sett disse matboksene. Avlange, med tre rom. Vet dere om de er å få tak i lengre? Evnt hvor? Anonymkode: aedf8...1d3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Disse kommer i butikkene sånn rundt skolestart vanligvis. Men en og annen burikk kan ha igjen av de gjennom hele året. Har hvertfall sett de på Kiwi og Spar, faktisk usikker på om andre butikker har de Anonymkode: 9af25...e6b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse kommer i butikkene sånn rundt skolestart vanligvis. Men en og annen burikk kan ha igjen av de gjennom hele året. Har hvertfall sett de på Kiwi og Spar, faktisk usikker på om andre butikker har de Anonymkode: 9af25...e6b Sikkert derfor da at jeg ikke finner de nå. Takk for svar. Anonymkode: aedf8...1d3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Skrevet 11. juni 2017 De finnes ikke på bestillingslistene fra Bama nå. Vi har prøvd å få tak i, på butikken hvor jeg jobber. Tipper de kommer i august. Anonymkode: bcfb3...560
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: De finnes ikke på bestillingslistene fra Bama nå. Vi har prøvd å få tak i, på butikken hvor jeg jobber. Tipper de kommer i august. Anonymkode: bcfb3...560 Takk for svar Anonymkode: aedf8...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå