Gå til innhold

Er det opprettet gruppe på Facebook for oss med termin vinter 2018?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss... Jeg får muligens termin i slutten av februar 18, men det får jeg ikke vite før om 1 drøy uke. Litt rart egentlig å ville være på et forum du ikke kan være anonym når du er  så tidlig i svangerskapet at du bare så vidt har klart å venne deg til tanken selv.

Ser her at mange ikke vil fortelle det til arbeidsgiver engang før lenge etter uke 12, eller helst når det kun er 12 uker til permisjonsstart. Men man har ingen sperrer med å fortelle det til "resten av verden" likesom.

Bare noen tanker fra meg på formiddagen.

Anonymkode: 92415...4ec

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss... Jeg får muligens termin i slutten av februar 18, men det får jeg ikke vite før om 1 drøy uke. Litt rart egentlig å ville være på et forum du ikke kan være anonym når du er  så tidlig i svangerskapet at du bare så vidt har klart å venne deg til tanken selv.

Ser her at mange ikke vil fortelle det til arbeidsgiver engang før lenge etter uke 12, eller helst når det kun er 12 uker til permisjonsstart. Men man har ingen sperrer med å fortelle det til "resten av verden" likesom.

Hehe.. ja.. har egentlig ganske like tanker :) men slik som facebookgruppa, så er den jo skjult. Så du vil ikke finne den ved å søke etter den. Å ingen andre enn de som er medlem i den kan se hvem andre som er medlem.  Tror mange synes det er greit å ha noen å spørre eller snakke med, utenom familie og venner.  Pluss at Facebook er litt enklere og mer oversiktelig enn forum😅🙃

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er heeeeelt enig med deg. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ser det er mye mindre aktivitet her nå på termingruppene enn det var sist jeg var gravid for mange år siden. Så det er tydelig folk bruker Facebook i stedet for forum.

kunne heller ikke finne den da jeg søkte på Facebook, så det er de som er i gruppa som vet om din identitet. Likevel er dette for mye for meg og ønsker ikke knytte meg til en slik gruppe på nåværende tidspunkt. 

Håper derfor flere anonyme ønsker å fortsette praten her inne.

HI

Anonymkode: 400d7...873

Annonse

15 minutter siden, NovemberStjerne2016 skrev:

Har nylig blitt gravid med ca termin 18.02.18, noen som vet hvordan man finner den februar 2018 facebook-gruppa?

Du finner den ikke, noen som er med i den må legge deg til. hvis du vil, så send meg ei melding så kan jeg legge deg til :)

32 minutter siden, Tullsjura skrev:

Du finner den ikke, noen som er med i den må legge deg til. hvis du vil, så send meg ei melding så kan jeg legge deg til :)

Tullsjura..? Kan du fortelle hvor mange medlemmer det er i gruppen nå?

HI

Anonymkode: 400d7...873

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...