Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #1 Skrevet 10. juni 2017 Oppdaget i går kveld at skiltet foran på bilen er borte. leste på internett og ser at det står at man må anmelde det hos politiet først og så dra på trafikkstasjonen for å få nye skilt. problemet er jo da at det dr lørdag og både politiet og trafikkstasjonen er stengt til mandag! I dag må jeg hente sønnen min som er på speidertur et godt stykke unna. Men jeg kan vel ikke kjøre uten skilt foran? Kan jeg løse det på noen som helst måte? Anonymkode: d8786...d92
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #2 Skrevet 10. juni 2017 Ring 02800 og snakk med de Anonymkode: c96d0...41e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #3 Skrevet 10. juni 2017 Vi kjørte uten skilt bak en gang, for det var helligdager og ingen mulighet til å ordne det. Ble stoppet av politiet, og fikk bare beskjed om å fikse det så fort butikker osv. åpnet igjen. Går bra så lenge du ordner det så fort du har mulighet. Anonymkode: 78d5d...80a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ring 02800 og snakk med de Anonymkode: c96d0...41e Jeg har prøvd det, men får beskjed om at det er stengt, men hvis det er en hastesituasjon, så kan jeg velge å settes over til operasjonssentralen. Men det er jo ikke akkurat noe nødstilfelle... HI Anonymkode: d8786...d92
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Skrevet 10. juni 2017 Jeg hadde skrevet skiltnummeret på et ark og lagt i vinduet foran. Store svarte bokstaver. Blir du tatt bilde av i f.eks en fotoboks da ser de skiltet du har laget i vinduet, også hadde jeg ringt og meldt det stjålet så fort de åpner på mandag morgen. Du kan ikke bli straffet for det, selvfølgelig skal du hente sønnen din selv om skiltet er stjålet. Anonymkode: d8897...635
amandine Skrevet 10. juni 2017 #6 Skrevet 10. juni 2017 Du har prøvd det du kunne, og du kjører det du må. Så fikser du det på mandag.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Skrevet 10. juni 2017 Om du er flink til å sette opp et uskyldig og overrasket fjes kan du jo også late som du ikke visste det var borte om du blir stoppet, jeg går ihvertfall ikke rundt bilen og sjekker at begge skiltene fremdeles er der hver gang jeg skal bruke den.... Anonymkode: d8897...635
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #8 Skrevet 10. juni 2017 En kompis måtte det samme. Fikk tak i politiet og fikk beskjed om å flytte skiltet bak til foran. Jeg ville pratet med politiet. Ring og bli satt over til din lokale politistasjon. Det er noen tusenlapper i bot om du treffer på politiet i trafikken. Anonymkode: 608ed...923
Frida79 Skrevet 10. juni 2017 #9 Skrevet 10. juni 2017 Sjekk om det er noen mulighet for å melde skiltet tapt på vegvesen.no Logg inn på DinSide der så ser du. De har kommet med mange digitale løsninger siste tida, usikker på akkurat dette.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #10 Skrevet 10. juni 2017 Hadde flyttet skiltet bak foran og skrevet reg.nummer på et ark og tapet fast på innsiden av bakruta. Anonymkode: 32dc5...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå