Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Fødte for tre måneder siden.. sto i dusjen nettopp, hvor jeg vasker meg nedentil og får sjokk når jeg kjenner en kul i endetarmsåpningen. På størrelse med en kikert. Har hatt litt ubehag der i dag, men trodde det var menssmerter. Men nå er det vel en hemoroide!!!! hva gjør jeg?! Hvordan få denne greia bort?! Hjelp!!! Anonymkode: ed0fd...fea
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Google hemoroider, og les på troverdige nettsider som feks Nhi Mine må "dyttes inn" igjen, og knipe, i kombi med kaldt vann. Men jeg har også endetarmsprolaps, så ikke sikkert det funker for deg. Det er ikke livsfarlig dette... Bare utposninger på blodårer. Samme som åreknuter på bena Men les deg opp litt på feks nhi, eller helsenett, og finn det som funker for deg 👍 Lykke til. Anonymkode: f9e9b...964
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Krise? Er det virkelig krise om du har fått en hemoroide? Ja vel, da har du vel en del igjen å lære. Stakkars deg. Anonymkode: 9b74c...eb6
gresskar Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 Smør på sheriproct. Fås reseptfritt på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Hvis du fødte for 3 mnd siden er det rart du ikke har oppdaget den før!? Hvis du mener at du har fått den ifm fødsel..... har du hatt hard avføring eller presset for hardt v dobesøk, kan slike komme.... kan bli nesten helt borte m krem. Anonymkode: 956af...829
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #6 Skrevet 10. juni 2017 Sheriproct fungerer her. Men du må også få i deg nok fiber og vann så du ikke må trykke så fælt på do, det er som regel hard mage som er årsaken til hemoroider. Zinksalve har også hatt god effekt her om jeg ikke har sheriproct i hus. Og bruk kort tid på do, ikke ha med tlf inn dit Anonymkode: 0e3b8...f6b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Skrevet 10. juni 2017 Men funker disse salvene så bra at de går helt vekk? Anonymkode: ed0fd...fea
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #8 Skrevet 10. juni 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men funker disse salvene så bra at de går helt vekk? Anonymkode: ed0fd...fea For noen. Jeg måtte opperere, men det var mer enn som en kikert Anonymkode: b3e24...341
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #9 Skrevet 10. juni 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Krise? Er det virkelig krise om du har fått en hemoroide? Ja vel, da har du vel en del igjen å lære. Stakkars deg. Anonymkode: 9b74c...eb6 Slutt å vær så jækla spydig da! Anonymkode: e1b32...2cc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #10 Skrevet 10. juni 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Krise? Er det virkelig krise om du har fått en hemoroide? Ja vel, da har du vel en del igjen å lære. Stakkars deg. Anonymkode: 9b74c...eb6 Ja, syns det er litt krise med ei kikert ut ræva.. hvertfall for meg som aldri har hatt det før. Har en god del å lære, derfor jeg henvender meg her😊 Ja, det er synd på meg.. Anonymkode: ed0fd...fea
Artemide Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 Har hatt også en kul ved endetarmsåpning, den heter trombosert hemoroide. Brukte sheriproct uten noe forbedring, gikk til lege, men lege sa, at det finnes ingen bedre medisin som kan hjelpe, bare må bruke sheriproct. Etter 1,5 uke begynte å komme blod fra innvendig, dvs fikk bivirkninger - hud har blitt tynnere inne pga stikkpiller, men kul fortsatt var det samme, smertefull og ikke noe mindre i ca 3 uker. Hjelpet bare jod (var behandlet etter 2 dager):https://healthiertalk.com/sit-without-surgery-natural-hemorrhoid-relief-3085/
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #12 Skrevet 12. august 2017 Kjære hi 😊 Slet selv veldig med dette etter fødslene mine...Dagens gladmelding fra meg er at mine gikk til slutt helt bort av seg selv. Håper det skjer for deg også!😊 Anonymkode: f902e...df1
oslofrk Skrevet 12. august 2017 #13 Skrevet 12. august 2017 Jeg leste kikkert! 😂 drikk masse vann og spis fiber, svisker, rosiner og drikk mer vann. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå