Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2,5 år mellomforsøkene her, og jeg var veldig spent på det samme! Har rundet 37 år, så følte litt på det faktisk!🙈

Særlig etter graviditet og amming osv, men alt var veldig likt! 

Trodde jeg skulle reagere mer på hormonene enn før, men det gjorde jeg ikke! Puh😉

Fikk ut ca samme antall egg og resultatet var ganske likt som de rundene jeg hadde for 2-3 år siden. 

Nå venter vi på testdato, selv om magefølelsen er dårlig denne runden. Håper ikke det er her alderen skal begynne å spille inn...

masse lykke til😊

9 minutter siden, embi skrev:

2,5 år mellomforsøkene her, og jeg var veldig spent på det samme! Har rundet 37 år, så følte litt på det faktisk!🙈

Særlig etter graviditet og amming osv, men alt var veldig likt! 

Trodde jeg skulle reagere mer på hormonene enn før, men det gjorde jeg ikke! Puh😉

Fikk ut ca samme antall egg og resultatet var ganske likt som de rundene jeg hadde for 2-3 år siden. 

Nå venter vi på testdato, selv om magefølelsen er dårlig denne runden. Håper ikke det er her alderen skal begynne å spille inn...

masse lykke til😊

Så spennende med nært forestående testdato😬

Heldigvis er det ikke magefølelsen som er det avgjørende for om forsøket er vellykket eller ei. 

Lykke til!!!! 

Krysser alt av fingre og tær for deg😊

Siden kanskje flere lurer på det samme, så kan jeg oppdatere etter dagens egguttak. 

Jeg satte ny rekord med 22 egg ut😊

Brukte samme medisin som tidligere, bare en dag lenger på stimulering. 

Kan vel også legge til at jeg veier 5 kg mer enn forrige gang😬

Utrolig overrasket og lettet. Da er det fortsatt håp for dette gamle skinnet😉

• 1 måned senere...

Annonse

Hei! 

36 år, første IVF forsøk. 22 egg ut, 11 befruktet, 5 har delt seg normalt og skal nå ligge til mandag for å (forhåpentligvis!) utvikle seg til blastocyster som da skal fryses ned. 

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Hei! 

28 år 1 forsøk 4 egg ut, 1 egg inn. Negativt

28 år 2 forsøk 4 egg ut, 1 egg inn, ett frys. Negativt. Egg nummer to overlevde ikke opptining. 

29 år 3 forsøk 7 egg ut, 2 egg inn. Positivt. To egg på frys, overlevde opptining, men negativt (søskenforsøk). 

31 år 4 forsøk 15 egg ut, 1 egg inn. Positivt, men endte i SA. Ingen egg på frys (de ble dyrket til blastocyst). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...